امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1394/12/05 - 22:29 كد :100567
بررسی 346 تخلف انتخاباتی در تبلیغات فضای مجازی
346 مورد تخلف تبلیغاتی نامزدها در فضای مجازی، توسط پلیس فتا مورد بررسی و اقدام قانونی قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری «رازق»,به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ براساس گزارش پلیس فتا، بیشترین تخلف تبلیغاتی نامزدها در فضای مجازی با 260 مورد مربوط به درج محتوای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی خارج از مدت زمان مقرر شده برای فعالیت انتخاباتی بوده است.


در این جلسه همچنین گزارش نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص 40 سایت غیرمجاز ارسال پیامک انبوه که به صورت غیرقانونی فعالیت می کرده اند و براساس تصمیم مرجع قانونی مرتبط مسدود شده اند، ارائه شد.


در جلسه امروز کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات در فضای مجازی اعضای این کمیته موظف شدند گزارش رصد فعالیت تبلیغات نامزدها و طرفداران آنها و نحوه خدمات رسانی دستگاههای متولی ارائه خدمات به نامزدها جهت فعالیت تبلیغاتی قانونی در فضای مجازی را به دبیرخانه کمیته مستقر در وزارت کشور ارائه و با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برابر روال قانونی برخورد کنند.

منبع خبر : وزارت کشور
تعداد بازديد : 478
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.