امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اجتماعی
تاريخ انتشار : 1394/12/08 - 10:45 كد :100692
۱۲هزار رفتگر مسئول پاکسازی آثار انتخابات در تهران
مدیرعامل سازمان پسماند گفت: ۱۲ هزار کارگر با پایان رای‌گیری، وظیفه پاکسازی شهر و جمع‌آوری تبلیغات را از دیوارها و سطح خیابان‌ها برعهده دارند.

به گزارش سایت خبری «رازق» حسین جعفری با بیان این مطلب افزود: بعد از پایان رای‌گیری جمع‌آوری اوراق تبلیغی و بنرها از سطح شهر آغاز می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بتوانیم با سرعت شهر را به حالت اولیه بازگردانیم و مردم در روز اول هفته با حضور در سطح شهر تصویری تمیز از تهران داشته باشند.

وی با اشاره به فضای این روزهای شهر تهران گفت: این روزها تهران پر شده از کاغذهای رنگی که متاسفانه بسیاری از این اوراق تبلیغی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، پایه‌های چراغ راهنمایی و سطل‌های زباله و سطح شهر را اشغال کرده‌اند که جدا از نازیبایی تهران، مخاطراتی را برای شهروندان به همراه دارد، زیرا آنها را از علائم احتیاطی سطح شهر محروم می‌کند.

مدیرعامل سازمان پسماند در پاسخ به این سئوال که زمان تقریبی پاکسازی شهر تهران از تبلیغات چقدر است، گفت: ما تلاشمان این است که عملیات پاکسازی خیلی سریع انجام شود و همان‌طور که اشاره کردم صبح شنبه چهره شهر پاک شده باشد، اما حجم تبلیغات به حدی زیاد است که کار ما را بسیار دشوار می‌کند.

جعفری با بیان این مطلب که شهر را این تبلیغات تبدیل به کاغذ دیواری کرده‌اند، گفت: برخی تبلیغات که با چسب به در و دیوار چسبیده‌اند کار را دشوار می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کارگروهی ویژه برای پاکسازی سطح شهر بعد از انتخابات در نظر گرفته‌اید، گفت: کارگروه ویژه نه، اما نیروهای ما به صورت ویژه کار را آغاز خواهند کرد، ضمن اینکه نیروهای ما این روزها هم مشغول فعالیت هستند و تبلیغات بیشماری که به دلیل عدم دقت تیم‌های اجرایی در کف خیابان رها شده‌اند، هر شب توسط این تیم‌ها جمع‌آوری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پسماند با اشاره به آمادگی و حضور ۸۰ درصد از نیروهای ویژه برای پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی، گفت: ما به طور کلی ۱۵ هزار نیرو داریم که ۸۰ درصد آنها پس از پایان رای‌گیری، مسئولیت جمع‌آوری تبلیغات را آغاز می‌کنند.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار هر مبنی بر اینکه آیا این کاغذها امکان بازیافت دارند یا نه، گفت: کاغذ در شرایط عادی قابلیت بازیافت را دارد اما این کاغذها چون آغشته به چسب هستند و در برخی موارد هنگام جدا شدن از دیوار رنگ نیز به آنها می‌چسبد، ضمن آسیب رساندن به فضای شهری، امکان بازیافت آنها نیز وجود ندارد و متاسفانه این بخش از سرمایه از بین می‌رود یا نهایتا ارزش حرارتی دارد.

جعفری گفت: حجم تبلیغات امسال بسیار زیاد بوده طوری که با پدیده جدیدی در چند سال اخیر مواجه بوده‌ایم.

انتهای پیام/ر

منبع خبر : مهر
تعداد بازديد : 438
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.