امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1394/12/13 - 08:18 كد :101196
رقابت اسنپ چت با فیس بوک
نبرد برای برتری در ویدیوهای آنلاین دیگر تنها میان فیس‌بوک و یوتیوب نیست. مدیرعامل اسنپ‌چت هم برای سرمایه‌گذاران یک پیام دارد: این اپلیکیشن به سرعت در حال رشد است و افراد جوان دوستش دارند.

به گزارش سایت خبری «رازق»,مردم در طول روز 8 میلیارد ویدیو از طریق اسنپ‌چت تماشا می‌کنند، همان تعدادی که فیس‌بوک برای ویدیوهایش گزارش داده است و این موضوع را اوان اسپیگل، مدیرعامل و از بنیان‌گذاران اسنپ‌چت در برابر حضار در کنفرانس فناوری مورگان استنلی آشکار کرد.

اسپیگل همچنین به جمع سرمایه‌گذاران و حاضرین گفته که مشاهده این ویدیوها در مقایسه با سال گذشته به بیش از پنج برابر رسیده است. اپلیکیشن اسنپ‌چت روزانه بیش از 100 میلیون کاربر دارد که به طور میانگین 25 تا 30 دقیقه از وقت خود را به طور روزانه صرف این اپلیکیشن می‌کنند.این اولین سخنرانی اسپیگل در برابر سرمایه‌گذاران عمومی بازار بود و اسپیگل که بودجه شرکتش در آخرین ارزیابی 16 میلیارد دلار ارزیابی شده است، می‌خواهد اطمینان حاصل کند که سرمایه‌گذاران متوجه مسیر رشد اسنپ‌چت هستند. اسنپ‌چت تیم فروش کوچک و قوانین بسیاری برای تبلیغات دارد، برای مثال تنها کلیپ‌های ویدیویی افقی را می‌پذیرد.

اسپیگل می‌گوید اسنپ‌چت به محبوبیت خود میان جمعیت جوانی که به گوشی‌های همراه خود معتاد هستند وابسته است و استفاده از این اپلیکیشن، روزانه به بالغ بر 41 درصد در میان افراد 18 تا 34 ساله در آمریکا می‌رسد. اسنپ‌چت یک اپلیکیشن موبایلی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تصویر و ویدیو را که به آن اسنپ می‌گویند، به لیستی از مخاطبان خود ارسال کنند. کاربران همچنین می‌توانند برای مشاهده تصاویر و ویدیوها، محدودیت زمانی قرار دهند که پس از به پایان رسیدن آن، این تصاویر از دید دریافت‌کنندگان مخفی و از سرورهای اسنپ‌چت نیز حذف می‌شوند.

 
منبع خبر : ایسنا
تعداد بازديد : 371
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.