امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1394/12/18 - 09:39 كد :101696
سوییچ خودروهای جدید ولوو، در گوشی هوشمند شما
با توجه به برخورد روز افزون با مشکلات مختلف در حوزه فناوری، احتمالا به‌زودی شاهد تلاش بی‌وقفه خودروسازها برای اختراع مجدد همه چیز در حوزه حمل‌و‌نقل خواهیم بود.
به گزارش سایت خبری رازق؛

به گزارش سایت خبری «رازق», در این میان احتمال افزایش ضریب امنیتی و اینترنتی شدن اتومبیل‌ها در آینده دور از ذهن نیست و احتمالا سبك رانندگی نیز تغییر می‌كند. ولوو اعلام كرده كه از اوایل سال 2017 فقط قصد تولید خودرو‌هایی را با سوییچ دیجیتال دارد. این نوع خدمات در قالب نرم‌افزار موبایل ولوو عرضه می‌شوند كه قابلیت‌های مختلف یك سوییچ قابل لمس معمولی و حتی فراتر از آنها را نیز دارد.

 سوییچ اتومبیل دیجیتال مجهز به بلوتوث قابل نصب روی گوشی هوشمند كاربر را می‌توان برای قفل و باز كردن در، استارت زدن و رانندگی مورد استفاده قرار داد. البته هنوز سوالات زیادی پیرامون امنیت این فناوری بی‌پاسخ مانده‌اند اما به گفته ولوو مردم می‌توانند در صورت تمایل سوییچ معمولی را به این سوییچ مدرن ترجیح دهند. قابلیت فوق العاده این سوییچ‌ها همان ویژگی به اشتراگ‌گذاری آنها است كه به كاربران اجازه ارسال یك كپی از سوییچ دیجیتال خود را به گوشی‌های دیگران می‌دهد.

به این ترتیب شرایط مناسب برای باز كردن در و رانندگی با خودروی فرد مورد نظر به وجود می‌آید. به گفته مدیر خط تولید جدید خودروی ولوو، مارتین روسنكیوویست، صرف نظر از این نكته، شما می‌توانید از فروشنده یك سوییچ معمولی را نیز تحویل بگیرید.بنابراین به منظور استفاده از خدمات به اشتراك‌گذاری اتومبیل یا كرایه كردن آن، امكان ثبت نام، كشف و دسترسی به خودروی مورد نظر از طریق این نرم‌افزار فراهم می‌شود.

خبر مهم دیگر آنكه ولوو با كمك شركت زیرمجموعه خود، Sunfleet (مخصوص به اشتراك‌گذاری خودرو)، به این عرصه وارد می‌شود. اجرای آزمایشی این طرح بهار امسال در فرودگاه گوتنبرگ سوئد كلید می‌خورد. در نتیجه، ولوو با پیوستن به GM و آئودی، به تغییر مدل كسب و كار خود، فراتر از یك فروشنده سنتی می‌اندیشد. پس از مشاهده موفقیت غول تاكسیرانی، Uber و خدمات به اشتراك‌گذاری خودرو نظیر Zipcar، خودروسازان به طور جدی به این نوع سرمایه‌گذاری روی می‌آورند.

یك خودروساز و چند استراتژی

ماه گذشته، GM ضمن راه‌اندازی خدمات به اشتراك‌گذاری اتومبیل مخصوص به خود موسوم به «Maven»، از 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در شبكه حمل‌و‌نقل آمریكایی خصوصی «Lyft» خبر داد. پارسال نیز آئودی با توجه به تقاضای مشتریان با انجام نوعی خدمت‌رسانی در عرصه به اشتراك‌گذاری خودرو، خودرو‌هایی جدید با این برند را به مشتریان عرضه كرد. آئودی همچنین اوایل سال جاری، به اجرای یك طرح جمع‌آوری پول برای تاسیس یك شركت اجاره‌دهنده خودرو‌های كلاس C برای استفاده در فرودگاه به نام «Silvercar» پرداخت.

این شركت یك ناوگان از خودرو‌های سواری سبك A4 نقره‌ای آئودی را در اختیار دارد. شما فقط می‌توانید این اتومبیل را از شعب بزرگ این شركت در فرودگاه‌های سرتاسر كشور كرایه كنید. اقدامات ولوو با این سرعت نشان از استراتژی جامع شركت برای كمك به كسب سهم سابق خود از بازار ایالات متحده آمریكا دارد.اقدامات نوآورانه اخیر در شرایطی صورت می‌گیرد كه ولوو چند وقتی است كه از ثمرات تغییر استراتژی چند میلیارد دلاری خود لذت می‌برد.

منبع خبر : فرصت امروز
تعداد بازديد : 404
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.