امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/01/16 - 10:25 كد :123097
چه کسی پرچم ایران را به ال کلاسیکو برد؟
تکان خوردن پرچم ایران در آل کلاسیکو جلوی چشم میلیونها بییننده تلویزیونی در سراسر جهان یکی از حاشیه های جذاب این مسابقه پر هیجان و حساس برای هواداران فوتبال در ایران بود.

به گزارش سایت خبری رازق؛

جستجوی خبرنگاران برای پیدا کردن منشأ این حرکت به یک استاد دانشگاه اهل و ساکن شهر اراک ختم شده است. فردی بنام فرشید رخصتی که در سفر چند روزه خود به اروپا در بارسلونا به تماشاگر این مسابقه بوده است.

این علاقه مند به فوتبال درباره سفرش به اسپانیا و حضور در نوکمپ می گوید:  همیشه دوست داشتم سفرم را طوری برنامه ریزی کنم که بتوانم در ال کلاسیکو حضور داشته باشم و البته بیشتر علاقمند بودم بهمراه پرچم خوشرنگ کشورم در این مسابقه  حاضر شوم.

وی ادامه می دهد: برای ماموران استادیوم و اطرافیان أین خیلی جالب بود که بعنوان یک ایرانی و با پرچم در ورزشگاه  حاضر هستم. خوشحال هم هستم که این حرکت من دیده شد و مورد توجه ایرانی ها قرار گرفت.
 









منبع خبر : بولتن نیوز
برچسب ها : ال کلاسیکو ، پرچم ، ایران 
تعداد بازديد : 422
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.