امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1395/01/29 - 17:21 كد :124058
تغییر کاربری بازار عودلاجان/ اخطاریه برای کسبه بازار!
وقتی فاز اول مرمت بازار عودلاجان پایان یافت، به جای آنکه فاز دوم آغاز شود با تغییر کاربری روبرو شدیم.

به گزارش سایت خبری رازق؛

فاز اول مرمت بازار عودلاجان از سال 92 آغاز شد و حدود 6 تا 7 ماه پیش به پایان رسید. این بازسازی از ابتدای بازار تا کوچه لواسانی مشخص شده بود و حال بعد از مرمت، بحث تغییر کاربری بازار عودلاجان یعنی تبدیل آن به بازار صنایع دستی از سوی میراث فرهنگی استان تهران مطرح شد.

وجیهه قاسمی مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تغییر کاربری بازار عودلاجان گفت: بحث تغییر کاربری در حد یک پیشنهاد بوده و ما این اختیار را به همه مغازه‌داران دادیم که هرکس مایل باشد، تغییر شغل دهد. در غیر این صورت هیچ‌گونه اجباری در این موضوع وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: تاریخ شروع فاز دوم مرمت بازار مشخص نیست و جلسه‌ای در این باره برگزار نکردیم.

این تنها نظر مدیر روابط عمومی بود. در صورتی که کسبه و بازاری‌ها حرف‌های متناقضی در این باره می‌زدند.

طبق گفته کسبه، تغییر کاربری در حد پیشنهاد نبوده است و حتی نامه اخطار برای افرادی که شغل آنها برش ورق آهنی بوده ارسال کردند و این افراد باید هر چه سریعتر مغازه‌های خود را تخلیه کنند و این در شرایطی که مکانی جایگزین برای اینها در نظر گرفته نشده است.

نکته جالب این است که اکثر کسبه مغازه‌های خود را اجاره داده‌اند و اکثر مغازه‌ها در حال حاضر در تمام ساعات بسته هستند و تعداد نه چندان زیاد شروع به فروش محصولات صنایع دستی کردند. نکته دیگر که باید به آن توجه کرد این است که آیا این تغییر کاربری به نفع بازار عودلاجان است یا خیر؟

آیا با شروع شدن مرمت فاز دوم، تغییری در شرایط موجود پیش می‌آید؟ باید دید با این تغییر کاربری چه حادثه جدیدی اتفاق می‌افتد.

 
 
انتهای پیام/ر
منبع خبر : باشگاه خبرنگاران
تعداد بازديد : 398
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.