امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/02/05 - 10:09 كد :124651
پیک شبانه مصرف برق از پیک روز پیشی گرفت +جدول
در طول نخستین ماه سال پیک شبانه بر پیک روزانه پیشی گرفته و بررسی پرمصرف‌ترین لحظات برقی این ماه نشان می‌دهد که پیک‌های لحظه‌ای مصرف برق در فروردین بیشتر ناشی از استفاده از وسایل برقی در ساعات ابتدایی شب است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

در نخستین ماه بهار، دو نوع پیک مصرف برق طی شبانه‌روز داشتیم؛ یکی پیک روزانه که بین ساعات 11:30 تا 13:30 به ثبت می‌رسید و دیگری پیک شبانه که بین ساعات 19:00 تا 21:00 ثبت می‌شد.

در این ماه، بیشترین مقدار لحظه‌ای مصرف برق کشور در روز سی‌ام فروردین‌ماه در ساعت 20 و 48 دقیقه به‌میزان 32 هزار و 581 مگاوات به ثبت رسید که در مقایسه با پیک‌ 33 هزار و 220 مگاواتی ماه گذشته، حدود 700 مگاوات کاهش داشت.

پرمصرف‌ترین لحظات برقی فروردین‌ماه 94 در جدول زیر آورده شده است.

همان‌طور که در جدول بالا مشخص است، در طول نخستین ماه سال پیک شبانه بر پیک روزانه پیشی گرفته و بررسی پرمصرف‌ترین لحظات برقی این ماه نشان می‌دهد که پیک‌های لحظه‌ای مصرف برق در فروردین بیشتر ناشی از استفاده از وسایل برقی در ساعات ابتدایی شب است.

منبع خبر : فردا
تعداد بازديد : 289
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.