امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/02/06 - 19:19 كد :124762
گلایه جدید کارلوس کی روش
سرمربی تیم ملی گفت:من هیچ چیز را هم که نخواهم، مرکز تخصصی تمرینی را می خواهم.

به گزارش سایت خبری رازق؛

کارلوس کی روش به شدت به دنبال گرفتن مرکزی است سنگ بنای آن را خودش نهاد. نزدیک به 4 سال قبل، کی روش وقتی زمینی خاکی در کنار کمپ تیم ملی و در کنار آکادمی فوتبال دید، تصمیم گرفت تا پروژه احداث یک مرکز تخصصی تمرینی را آغاز کند.

این مرکز قرار بود محلی باشد برای رشد فوتبالیست های ایرانی؛ از بازیکنان تیم نونهالان گرفته تا بزرگسالان. او اعتقاد داشت این مرکز می تواند پایانی باشد بر بی برنامه گی ها و همینطور پایان قطع رابطه تیم های ملی. در حالی که این مرکز به روزهای بهره برداری خود نزدیک می شد، به ناگهان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت آن را از کی روش بگیرد و در اختیار ایفمارک قرار دهد.

سرمربی تیم ملی که این روزها در پرتغال است، به شدت از افتتاح ایفمارک گلایه دارد و در آخرین واکنش خود درباره مشکلات تیم ملی گفت:من هیچ چیز را هم که نخواهم، مرکز تخصصی تمرینی را می خواهم. این مرکز باید از من در فوتبال ایران به جا بماند.

منبع خبر : دانا
تعداد بازديد : 403
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.