امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/02/09 - 11:54 كد :124956
زیان 70 میلیون دلاری یک فیلم پرهزینه
درست برخلاف پیش‌بینی‌ها فیلم «شکارچی : جنگ زمستان» زیان تجاری بزرگی را برای کمپانی یونیورسال به ارمغان آورد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

یونیورسال که سال گذشته موفق‌ترین استودیوی هالیوودی گیشۀ سینما بود، با اکران «شکارچی : جنگ زمستان» در بهترین حالت شاهد زیانی 70 میلیون دلاری خواهد بود.

براساس پیش‌بینی کارشناسان صنعت سینما این فیلم که در افتتاحیه در حدود 20 میلیون دلار فروخت، در پایان کار نهایتاً به فروشی برابر با 200 میلیون دلار در سرتاسر جهان دست خواهد یافت.

«شکارچی : جنگ زمستان» با حضور چهره‌های سرشناسی چون کریس همسورث، شارلیز ترون، امیلی بلانت و جسیکا چستین تنها 115 میلیون دلار در مرحله تولید هزینه داشته است. با احتساب هزینه‌های توزیع و تبلیغات، این فیلم برای این که ضرر نکند باید بیش از 300 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشته باشد.  

فروش بسیار پائین «شکاچی : جنگ زمستان» در میان موفقیت‌های تجاری اخیر محصولات یونیورسال رویداد غیرمنتظره‌ای بود. یونیورسال سال گذشته میلادی فیلم‌های پرفروشی چون «دنیای ژوراسیک»، «سریع و خشمگین 7» و انیمیشن «مینیون‌ها» را به بازار سینما عرضه کرد که همگی بیش از یک میلیارد دلار فروش داشتند. این کمپانی در مجموع سال 2015 میلادی را با فروش 6.9 میلیارد دلاری فیلم‌هایش به پایان رساند و رکورد فروش جدیدی در تاریخ سینما به نام خود ثبت کرد.

«جنگ زمستان» پس از موفقیت تجاری «سفیدبرفی و شکارچی» در سال 2012 ساخته شد. با این تفاوت که داستان فیلم جدید اتفاقات پیش از داستان سفیدبرفی را روایت می‌کند و در نتیجه در «جنگ زمستان» دیگر خبری از سفیدبرفی با بازی کریستن استوارت نیست. 

منبع:خبر آنلاین

انتهای پیام/

تعداد بازديد : 377
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.