امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : ورزشی
تاريخ انتشار : 1395/02/18 - 12:17 كد :125656
تحریم مراسم رونمایی از لباس تیم ملی
همانطور که انتظارش می رفت هیچ یک از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به مراسم رونمایی از جیووا نرفتند.

به گزارش سایت خبری رازق؛

تنها سه روز به پایان مدیریت هشت ساله علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال ایران باقی مانده بود که وی به صورت کاملا عجولانه و عجیب دستور داد مراسم رونمایی از برند جدید تیم ملی در هتل ارم تهران برگزار شود. مراسمی که برای نخستین بار در جهان نه بازیکنان تیم ملی در آن حضور داشتند و نه حتی یکی از اعضای کادر فنی تیم.

سوال به وجود آمده این است که چرا این اتفاق رخ داد و دلایل این همه عجله و دستپاچگی چه بود؟ کفاشیان سه روز بیشتر رئیس نیست و عاقلانه این بود که این چند روز هم سپری شود تا رئیس بعدی فدراسیون فوتبال با آسودگی خاطر برند لباس تیم ملی فوتبال را انتخاب کند. موضوعی که کفاشیان به آن وقعی ننهاد و حتی برایش مهم نبود کی روش در ایران باشد یا نه. اما اصل داستان چه بود؟ کارلوس کی روش در طول چند ماه گذشته تلویحا به کفاشیان گفته بود اگر قرار است با برند جدیدی به توافق برسید بهتر است نظر من را هم جویا شوید. اما از آنجایی که فدراسوین بیشتر به دنبال در آمد زایی بود که کسب رضایت کی روش ، هیچ اهمیتی به این موضوع نداد و عباس ترابیان به عنوان فردی که بیشترین زاویه را با سرمربی پرتغالی تیم ملی دارد در صدر امور قرار گرفت و با جیووا قرارداد سه ساله ای را امضا کرد. کی روش وقتی متوجه شد قرار است روز چهارشنبه پانزده اردیبهشت ماه مراسم رونمایی از لباس تیم ملی صورت بگیرد در ایمیلی به فدراسیون فوتبال که رو نوشت آن به رسانه ها هم مخابره شد، اعلام کرد در جریان انتخاب این برند نیست و نه تا به حال از او نظری خواستند و نه جیووا را تائید می کند.

از این رو او به کلیه افراد کادر خود، بازیکنان تیم ملی و همچنین تیموریان دستور اکید داد حق حضور در این مراسم را ندارند. از آنجایی که کسی نمیتواند بالای حرف کی روش حرفی را بزند دستورش مو به مو انجام شد و گویا برای کفاشیان و اسدی و ترابیان هم هیچ اهمیتی نداشت که در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی اصل کاری ها حضور ندارند.

تحریم مراسم رونمایی از لباس تیم ملی

می شود فهمید جنگ کی روش و جیووا از همین ابتدای کار آغاز شده است. کی روش عقیده دارد این برند در جهان شناخته شده نیست و قطعا کیفیت محصولاتش نه تنها بهتر از آل اشپورت نخواهد بود که احتمالا اجناس بدتری در اننظار آنان است. سرمربی تیم ملی صریحا گفت که لباس می خواهد بازیکنانش عوض 6 لیتر عرق در آن تنها 3 لیتر عرق کنند.

اما کفاشیان که نمی خواست این آخرین قراردادش را به عنوان رئیس فدراسیون از دست بدهد دستور امضای قرارداد سریع را با جیووا صادر کرد. دلیل این همه تعجیل هم از زبان جواد خیابانی لو رفت. او که یکی از واسطه های این قرارداد به حساب می آید در مراسم رونمایی در قالب مجری حضور یلافت و اعتراف کرد با پیامک او به کفاشیان بود که جیووا مجوز گرفت. خیابانی دلالی اش را صریحا تکذیب کرد اما با افتخار گفت در این سه ساله 6 میلیون یور از جیووا به فدراسیون فوتبال ایران می رسد! مبلغی عجیب که پیشتر عباس ترابیان آن را سالانه 100 هزار دلار عنوان کرده بود.

تحریم مراسم رونمایی از لباس تیم ملیالبته هنوز مشخص نیتس که آیا خیابانی به صورت کاملا رایگان و در جهان رضای خدا این کار را انجام داده یا طبق قانون تجارت، کمیسیونی را دریافت کرده است که اگر چنین باشد باید مدیران نظارتی صدا و سیما از کارمند خود جزئیات را جویا شوند.

در هر صورت پرونده جیووا با تیم ملی از آن دسته از پرونده هایی است که قطعا در اینده نه چندان دور اخبار زیادی را تولید می کند. شاید رئیس بعدی فدراسیون که قطعا هفته بعد این موقع در اتاق کفاشیان نشسته است، این قرارداد را لغو کند چرا که تیم ملی بیش از 6 میلیون یورو محتاج برندی است که در شان ایران باشد. با صعود به جام جهانی 2018 روسیه، بدون تردید ما مبالغی بسیار بیتشر از این را از سوی فیفا به عنوان جایزه دریافت می کنیم و می توانیم با برندهای مطرح جهان قرارداد ببندیم.

تیمی که سالهاست به عنوان تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا حضور دارد آیا کمتر از عراق جنگ زده است؟ تیم ملی ایران و لباسش که حکم پرچم ما را دارد شایسته برندهایی است که در جهان بهترین هستند. اگر رئیس بعدی فدراسیون فوتبال کمی بیشتر به این مسائل حساس باشد شاید بسیاری از مشکلات حل شود.

 
 
 
 
 
منبع خبر : ورزش 3
تعداد بازديد : 604
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.