امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/02/31 - 14:20 كد :126963
تجمع غرفه داران میوه و تره‌بار در اعتراض به تعدیل اجباری کارگران
به دنبال تصمیم جدید مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران مبنی بر کاهش تعداد کارگران میادین میوه و تره‌با جمعی از غرفه‌داران و کارگران این میادین در مقابل دفتر این سازمان تجمع کردند.

به گزارش سایت خبری رازق؛

طبق دستور العمل جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار از این پس تعداد افراد شاغل در هر غرفه نباید از سه نفر( متصدی غرفه، صندوق‌دار و کارگر فروشنده) بیشتر باشد.

از قرار معلوم این تصمیم در راستای آنچه که مشتری‌مداری عنوان شده است اتخاذ و نخستین بار از واپسین روزهای سال گذشته اعلام می‌شود و در نهایت از حدود 10 روز پیش اجرای آن به صورت جدی به شعب مختلف میادین میوه و تره بار پایتخت ابلاغ می‌شود.

برپایه این اطلاعات سختگیری سازمان میادین میوه و تره‌بار برای کاهش آنچه که کارگران مازاد نامیده می‌شود به حدی است که تاکنون تعدادی از متصدیان غرفه به دلیل تمکین نکردن از این دستور العمل به صورت روزانه جریمه شده‌اند.

این درحالی است که به گفته منابع ایلنا در حال حاضر در برخی از شعب میادین میوه و تره‌بار به دلیل حجم بار عرضه شده و نیز شمار بالای مراجعه مشتریان تا نزدیک به 10 نفر مشغول کارند.

معترضان این اقدام سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران می‌گویند: کاهش نیروی انسانی باعث اخلال در اداره روزانه غرفه‌ها می شود و بصورت مشخص این اقدام با افت درآمد روزانه آنها ارتباط مستقیم داردع چرا که طبق دستور العمل جدید از این پس خود مشتریان باید نسبت به برداشتن میوه و تره‌بار مورد نیاز خود اقدام کنند.

آنها همچنین می‌گویند: جدا از این مسئله در حال حاضر بیشتر کارگرانی که در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار مشغول کارند تا نزدیک به 15 سال سابقه کاری دارند و معلوم نیست که در نتیجه این تعدیل چه وضعیتی با چه وضعیتی مواجه شوند.

منبع خبر : ایلنا
تعداد بازديد : 613
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.