امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : ورزشی
تاريخ انتشار : 1395/02/31 - 15:59 كد :126971
داستان لباس های تیم ملی همچنان تمام نشدنی است
فدارسیون فوتبال بعد توافق با کی روش و مشخص شدن زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال برای جلوگیری از بوجود آمدن حاشیه های احتمالی درباره البسه تیم ملی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

گویا داستان البسه تیم ملی فوتبال کشورمان  تمام نشدنی است .

 
در همه جای دنیا مرسوم است کادر فنی تیم های ملی با البسه ای که اسپانسر تیم ها در اختیار فدراسیون های فوتبال قرار می دهد در اردوها و بازی های رسمی استفاده کنند اما این جا در ایران گویا همه چیز متفاوت است.
 
با رای‌گیری در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، پرونده آل اشپورت در تیم ملی بسته شد. این پایان همه داستان هایی بود که برای لباس تیم ملی درست شد؛ از کمبودها بگیرید تا شماره نداشتن ها و...
 
در آخرین جلسه کمیته بازار یابی ، سه برند لنین، آل‌اشپورت و جوما  شرایط خود را بازگو کرده بودند  وبعد از رایی گیری اعضا برند جوما توانست گوی رقابت را از دو رقیب خود برباید  و بعد ماه ها بلاتکلیفی اس‍‍‍بانسر البسه تیم ملی مشخص شود.
 
 کارلوس کی روش مربی همیشه معترض  با زیر سوال بردن کیفیت لباس ها ترجیح داد برخلاف جریان آب شنا کند و با لباس مارک نایک در تمرینات حضور یافت. 
 
فدارسیون فوتبال بعد توافق با کارلوس ومنتفی شدن استعفاء و مشخص شدن زمان آغاز اردو تیم ملی فوتبال برای جلوگیری از بوجود آمدن حاشیه های احتمالی درباره البسه تیم ملی اطلاعیه ای  صادر کرد که درآن ذکر شده (با هماهنگی به عمل آمده مقرر شد در اردوی پیش روی تیم ملی آنالیز عملی و میدانی کیفیت البسه ارائه شده از سوی شرکت جیووا، توسط تیم ملی فوتبال در تمرینات و دیدار تدارکاتی پیش رو تهیه و برای ارزیابی به فدراسیون فوتبال ارائه شود)
 
ترابیان، دبیرکمیته بازاریابی فدراسیون در این خصوص اظهار کرد : «من در این مسأله نقشی ندارم. و باید از سردار درخشان موضوع را بیگیری کنید ,که تلاش ما برای ارتباط با ریس کمیته بازار یابی بدلیل خارج از ایران بودن بی نتیجه ماند..
 
انتهای پیام/ر
منبع خبر : باشگاه خبرنگاران
تعداد بازديد : 400
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.