امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/03/09 - 12:34 كد :127862
آپارتمان‌ زیر قیمت از کدام مناطق بخریم؟ +جدول
به گفته مشاوران املاک، صف تقاضا برای واحدهای میان متراژ معمولا طویل‌تر از واحدهای کوچک‌تر از 50 مترمربع یا بزرگتر از 100 مترمربع است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

در هفته نخست خرداد ماه، 1393 قرارداد فروش آپارتمان مسکونی منعقد و ثبت شده است که از این تعداد 1029فقره معادل 73 درصد از کل معاملات به واحدهای کوچک و میان متراژ تا سقف 100 متر مربع اختصاص داشته است. به گفته مشاوران املاک، صف تقاضا برای واحدهای میان متراژ معمولا طویل‌تر از واحدهای کوچک‌تر از 50 مترمربع یا بزرگتر از 100 مترمربع است.

بررسی فایل‌های ارائه شده در یکی از موتورهای معتبر جست‌و‌جوی املاک نشان می‌دهد در روزهای اخیر تعداد زیادی از آپارتمان‌های مسکونی کمتر از میانگین قیمت منطقه برای فروش عرضه شده است.

اغلب آپارتمان‌های زیر قیمت بیش از 10 سال سن دارند و این‌طور به نظر می‌رسد که مالکان واحدهای میان سال با مشاهده تحرک بازار و حضور پررنگ‌تر خریداران در طول یک ماه اخیر، فرصت را برای عرضه املاک خود مناسب ارزیابی کرده و در بازار حضور پیدا کرده‌اند.به‌عنوان مثال، قیمت پیشنهادی واحد مسکونی 70 مترمربعی 12 ساله واقع در خیابان آیت الله کاشانی، خیابان سازمان آب که در یک آپارتمان 5 طبقه سه واحدی واقع شده است، با برخورداری از آسانسور و انباری مترمربعی 4 میلیون و 450 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و این در حالی است که میانگین قیمت آپارتمان در این منطقه 5 میلیون و 10 هزار تومان است.

مالک دیگری آپارتمان 75 مترمربعی 13 ساله واقع در خیابان جشنواره را در یک ساختمان 4 طبقه سه واحدی بدون امکانات پارکینگ،‌ انباری و آسانسور هر مترمربع 2 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده که یک میلیون و 270 هزار تومان از میانگین قیمت منطقه پایین‌تر است.

 

منبع خبر : فردا
تعداد بازديد : 352
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.