امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/03/12 - 11:49 كد :128163
افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ/ نرخ امروز؛ ۶۸۰۰ تومان
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ در ۲ روز اخیر خبر داد و گفت: درحال حاضر نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به ۶۸۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ در دو روز اخیر خبر داد و  اظهارداشت: امروز چهارشنبه نرخ مرغ زنده ۴۵۰۰ تومان و قیمت این کالا در عمده فروشی میدان بهمن ۶۲۰۰ تومان، درب کشتارگاه  ۶۲۰۰ تومان و توزیع درب واحدهای صنفی ۶۳۰۰ تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی (فروش درب واحدهای صنفی) ۶۸۰۰ تومان تومان و نرخ هرکیلوگرم ران مرغ با کمر  ۵۸۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابربا قیمت مرغ و ۶۸۰۰ تومان است.

 با بیان اینکه در روزهای آینده با افت قیمت مرغ مواجه نخواهیم بود، اظهارداشت: احتمال افزایش قیمت مرغ تا ۷ هزار تومان تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان وجود دارد اما بعد از روزهای اول و دوم ماه مبارک با افت شدید قیمت این کالا مواجه خواهیم بود، چراکه تقاضا پایین می‌آید.

منبع خبر : خبرگزاری مهر
تعداد بازديد : 392
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.