امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/03/21 - 18:20 كد :148921
موجودی ذخایر استراتژیک بنزین ایران چقدر است؟
وزارت نفت با انتشار گزارشی، موجودی ذخایر استراتژیک بنزین کشور را اعلام کرد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

وزارت نفت امروز با انتشار گزارشی، اعلام کرد: مقدار ذخیره سازی‌های بنزین یورو ٤ پایان سال گذشته، ١٧٨ میلیون لیتر بود که فروردین‌ماه ٩٤ با ٢٨٩ میلیون لیتر و مردادماه ٩٤ با ٥٧ میليون لیتر بیشترین و کمترین مقدار موجودی ذخیره سازی‌ها را به خود اختصاص دادند.

 
مقدار موجودی بنزین معمولی مخازن ذخیره سازی کشور هم پایان سال گذشته حدود ٩٦١ میلیون و ٤٦ هزار لیتر بود. بیشترین موجودی مخازن بنزین معمولی در اسفندماه ٩٦١ میلیون لیتر و کمترین میزان مربوط به مردادماه با ٤٧٥ میلیون لیتر بوده است.

 
از سوی دیگر مقدار ذخایر بنزین سوپر پایان سال گذشته به ١٧٥ میلیون لیتر رسید که اسفندماه با ذخیره ١٧٥ میلیون و ٨١ هزار لیتر بیشترین و مردادماه با ٥٨ میلیون و ٧١ هزار لیتر کمترین میزان موجودی مخازن را داشتند. موجودی مخازن بنزین پایان سال ٩٤، یک میلیارد و ٣١٦ میلیون لیتر بوده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها : بنزین ، نفت ، موجودی ذخایر ، رازق 
تعداد بازديد : 247
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.