امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/03/22 - 22:09 كد :149061
خداحافظی همیشگی با یاهو مسنجر
شرکت یاهو به زودی با سامانه قدیمی «یاهو مسنجر» خداحافظی می کند.

به گزارش سایت خبری رازق؛

به نقل از مهر: شرکت یاهو اعلام کرد در پنجم ماه آگوست (۱۵ مرداد ماه سال جاری) قرار است اپلیکیشن یاهو مسنجر که دارای عمر بیش از ۱۸ سال است را برای همیشه «ساین آف» کند.

 
این اپلیکیشن در سال ۱۹۹۸ میلادی برای ارسال پیام از طریق شبکه اینترنت ابتدا با نام Yahoo Pager راه اندازی شد. «یاهو مسنجر» در میان کاربران منطقه آسیا-اقیانوسیه از محبوبیت زیادی بر خوردار بود و بر اساس آمار منتشر شده از سوی «بلومبرگ»، تجار نفت از این اپلیکیشن برای معاملات خود استفاده زیادی می کردند.

 
در همین حال شرکت یاهو تصریح کرد، تمرکز خود را بر روی نسخه جدید این پیام رسان خواهیم گذاشت تا کاربران بهترین تجربه تحویل پیام را داشته باشند.

 
بر همین اساس، از پنجم آگوست به بعد هیچ فردی نمی تواند با «یاهو مسنجر» پیام ارسال کند. در حال حاضر نسخه جدید Messanger در App Store و Google Play قابل دانلود است.

انتهای پیام/ف

منبع خبر : مهر
برچسب ها : یاهو ، یاهو مسنجر ، رازق 
تعداد بازديد : 257
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.