امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/03/27 - 22:19 كد :169619
امیر پوردستان کیست؟
امیر پوردستان ۱۰۰ ماه سابقه حضور در مناطق عملیاتی در جریان جنگ ایران و عراق را دارد که عمده آن در لشکر ۹۲ زرهی خوزستان بوده‌ است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

امیر احمدرضا پوردستان متولد سال 1335 در مسجد سلیمان از سال ۱۳۸۷ بعنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت است.
 
 وی پیش از این در سمت‌هایی چون ریاست دانشگاه افسری امام علی (ع) و فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده است.
 
امیر پوردستان ۱۰۰ ماه سابقه حضور در مناطق عملیاتی در جریان جنگ ایران و عراق را دارد که عمده آن در لشکر ۹۲ زرهی خوزستان بوده‌ است.
 
 وی در فاصله سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ با درجه سرهنگ تمام، فرماندهی تیپ ۲۵ تکاوران ممتاز شمال‌غرب نزاجا را بر عهده داشت.
 
برگزاری مانورهای منسجم و هماهنگ با استفاده از به روزترین سلاح های نیروی زمینی ارتش و همچنین برقراری امنیت در نقاط مرزی به ویژه ایستادگی نیروهای نزاجا در مقابل اشرار، از جمله وجوه بارز فرماندهی امیر پوردستان در نیروی زمینی ارتش محسوب می شود.
منبع خبر : میزان
تعداد بازديد : 301
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.