امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/04/02 - 12:49 كد :170245
نرخ تورم پس از ۶ سال تک رقمی شد نه ۲۵ سال
مستندات آماری بانک مرکزی و مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که نرخ تورم پس از حدود ۶ سال دوباره تک رقمی شده است نه ۲۵ سال.

به گزارش سایت خبری رازق؛

براساس تازه ترین آمارهای مرکز آمار ایران، نرخ تورم در دوازده ماهه منتهی به خردادماه ۹۵ به ۹.۵ درصد کاهش یافت و تک رقمی شد. بر همین اساس عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران دیروز مدعی شده که پس از ۲۵ سال نرخ تورم تک رقمی شده است.

این در حالی است که مستندات آماری بانک مرکزی نشان می دهد نرخ تورم در دوازده ماهه منتهی به اردیبهشت ماه سال ۸۹ تک رقمی شده و به نرخ ۹.۹ درصد رسیده بود. (اینجا) نرخ تورم تک رقمی تا پایان آبان ماه سال ۸۷ (۹.۷ درصد) پایداری داشته ( اینجا) اما از دوازده ماهه منتهی به آذرماه دوباره دو رقمی شده است. (اینجا)

در همین حال، گزارش مرکز آمار ایران هم حکایت از آن دارد که از اسفند ماه سال ۸۸ نرخ تورم به مدت ۹ ماه تا آبان ۸۹ که به ۹.۴ رسیده، تک رقمی بوده است. (اینجا)

البته برای دریافت گزارش آمارهای مقایسه‌ای نرخ تورم مرکز آمار ایران و بانک مرکزی مربوط به دورانی که در سال ۸۹ نرخ تورم تک رقمی شده بود، «اینجا» را کلیک کنید.

تعداد بازديد : 364
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.