امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/04/10 - 20:34 كد :171204
شماره پیراهن ابراهیموویچ در منچستریونایتد مشخص شد+ عکس
شماره پیراهنی که مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا، یوونتوس، اینتر و پاری‌سن‌ژرمن در منچستریونایتد به تن خواهد کرد، مشخص شد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

گفته می‌شود مقصد بعدی زلاتان ابراهیموویچ به احتمال زیاد منچستریونایتد خواهد بود و او همانند زمانی که در اینتر بود یکبار دیگر زیر نظر ژوزه مورینیو این بار با پیراهن شیاطین سرخ بازی خواهد. حالا تصویری منتشر شده در شبکه اجتماعی «توئیتر» نشان می‌دهد که باشگاه منچستریونایتد پیراهن شماره «9» را برای او برای فصل 17-2016 در نظر گرفته است. این در حالی است که این شماره در فصل اخیر بر تن آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی سرخپوشان شهر منچستر بوده است.

باشگاه منچستریونایتد همچنین امروز با اعلام بازی دوستانه با گالاتاسرای که قرار است در تاریخ 30جولای (9 مرداد) در شهر گوتنبرگ سوئد انجام دهد، به طور غیرمستقیم خرید ابراهیموویچ را تأیید کرد.

ایبرا قرارداد چهار ساله‌اش با پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسیده و حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به منچستریونایتد ملحق شود.

شماره پیراهن ابراهیموویچ در منچستریونایتد مشخص شد+ عکس
 
منبع خبر : میزان
تعداد بازديد : 401
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.