امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : خبر برتر 2
تاريخ انتشار : 1395/04/21 - 11:47 كد :201737
قیمت انواع میوه در بازار تهران/ افزایش قیمت موز + جدول
بازار میوه و تره بار تهران با افزایش قیمت موز همراه بود.

به گزارش سایت خبری رازق؛

حسین مهاجران، رئیس اتحادیه میوه و تره بار فروشان با اشاره به وضعیت بازار میوه در روزهای اخیر اظهار کرد: بازار میوه در روزهای اخیر تغییر وضعیت خاضی را به همراه نداشته به جز موز که کمی با افزایش قیمت همراه بوده است.

وی با اشاره به قیمت 4500 تومانی موز در روزهای اخیر عنوان کرد: علت افزایش قیمت موز افزایش تقاضایی بوده که در اعیاد و تعطیلی ها در مجالس و میهمانی ها برای این میوه بوجود آمده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار در پایان به قیمت انواع میوه ها در میدان میوه و تربار به شرح ذیل اعلام کرد:

قیمت(تومان)

نام کالا

ردیف

7.000-6.000

سیب گلاب

1

7.000-6.000

انگور یاقوتی

2

7.000-6.000

زردآلو شاهرود

3

7.000-6.000

شبرنگ

4

7.000-6.000

هلو

5

10.000

گیلاس

6

10.000

انبه

7

5.000-4.500

انگور سفید شیرازی

8

1.500-700

خیار گلخانه‌ای

9

2.200-2.000

خیار بوته ای

10

1.200-800

گوجه فرنگی

11

1.200-900

سیب زمینی

12

800-600

پیاز

13

تعداد بازديد : 472
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.