امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/04/28 - 23:05 كد :202466
پشت پرده روی آنتن نرفتن یک برنامه موفق
برنامه تلویزیونی «ثریا» مدتی است درگیر حاشیه‌هایی شده که منجر شده این برنامه موفق روی آنتن نرود.

به گزارش سایت خبری رازق؛

برنامه تلویزیونی «ثریا» با اجرای «محسن مقصودی» از جمله معدود برنامه‌های تلویزیونی است که با به چالش کشیدن مسائل مختلف مبتلا به جامعه آنها را از ابعاد مختلف واکاوی می‌کند.


«ثریا» تا حدی موفق پیش رفت که رهبر معظم انقلاب در مدت زمان حدود ۸ ماه به آن اشاره کردند. یکبار پیام تشکر ایشان از این برنامه به سازندگان ابلاغ شد و بار دیگر نیز پس از به ریاست رسیدن علی عسکری در سازمان صداوسیما مقام معظم رهبری از ۳ برنامه به عنوان برنامه‌های موفق و الگو نام بردند که یکی از این برنامه‌ها باز هم «ثریا» بود.

حالا با روی کار آمدن مرتضی میرباقری به عنوان معاونت سیما و علیرضا برازش به عنوان مدیر شبکه یک، این برنامه با چالش‌های جدیدی روبرو شده است. فشار دولتی‌ها به سازمان صداوسیما در تعدیل این برنامه بی‌پروا مدیران رسانه ملی را در منگنه‌ای قرار داده که ترجیح بدهند این برنامه خود با اختیار خود از گردونه خارج شده و عطای پخش را به لقایش ببخشد.

ندادن بدهی ۷۰۰ میلیونی این برنامه گام نخست برای خسته کردن عوامل برای ادامه راه است. البته مدیران تصمیم گرفته‌اند ثریا را به زیرمجموعه گروه اقتصاد ببرند تا با اعمال نظر، ایجاد محدودیت و سانسور ثریایی‌ها را مجبور کنند تا به برنامه‌ای بی خاصیت بدل شوند که البته این موضوع هنوز از سوی سازندگان ثریا مورد قبول واقع نشده است.

این هفته نیز ثریا روی آنتن نمی‌رود تا سازندگان آن با مدیران صداوسیما به نقطه‌ای مشترک برای ادامه راه برسند و در غیر این صورت ثریا برای همیشه تعطیل خواهد شد.

منبع خبر : فارس
تعداد بازديد : 336
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.