امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : خبر برتر 2
تاريخ انتشار : 1395/05/04 - 20:11 كد :202910
تفاوت های فروش در فضای مجازی و حقیقی/ شفافیتی که در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد در فضای واقعی نیست
اولین کارگروه متولیان سایت های فروش اینترنتی در حالی برگزار شدکه جمع کثیری از متولیان این حوزه در این جلسه حضور پیدا کردند و به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند.

به گزارش سایت خبری رازق؛

اولین کارگروه متولیان سایت های فروش لباس در راستای کارگروه اقتصاد مقاومتی امروز صبح در محل بسیج اصناف کشور برگزار شد.

غلامرضاحسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به سلسله جلساتی که با دادستانی کل کشور برگزار شده بود، اظهار کرد: طی جلساتی که با دادستانی کل کشور برگزار کردیم مصوب شده تا واحدهای ثبتی، صنفی و مجازی در این کارگروه با یکدیگر همکاری هایی را داشته باشیم تا بتوانیم در رابطه با وضعیت رسیدگی به معضلات این حوزه در یک چارچوب تعیین شده تصمیم گیری‌های لازم را صورت دهیم.

در ادامه اعضای این جلسه که همگی متولیان این سایت های فروش لباس اینترنتی بودند به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند.

غلفی با بیان اینکه فروش در فضای حقیقی و مجازی تبعیض وجود دارد،گفت: در فضای واقعی و در سطح جامعه وقتی مغازه داری سهوا یا عمدا خطایی را مرتکب می‌شود بارها و بارها قبل از اقدام به پلمپ به آن مغازه دار متخلف تذکر داده می شود  اما در بحث فروشگاه های اینترنتی طوری است که به محض مشاهده شدن به سرعت آن مطلب یا سایت فیلتر می‌شود.

علاوه بر این عضو انجمن اسلامی بازار و نماینده یکی از سایت های فروش اینترنتی، افزود: شفافیتی که در عرضه کالا در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد در مغازه های سطح شهر نمی تواند وجود داشته باشد چرا که یک مغازه دار ممکن است حتی کالایی غیرمجاز را نیز بصورت مخفیانه عرضه کند اما چنین چیزی در فروشگاه های اینترنتی نمی تواند وجود داشته باشد.

موسی خانی از دیگر اعضای جلسه در رابطه با اینکه این فروشگاه های اینترنتی هستند که برخی لباس های نامناسب در سطح شهر را رواج می دهند، عنوان کرد: تعیین مدهای نامناسب و لباس های نامناسب در اختیار و حیطه کاری فروشگاه های اینترنتی نیست بلکه این موضوع در اختیار افراد ناشناسی است که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بصورت زیر زمینی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

تعداد بازديد : 416
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.