امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/05/14 - 20:07 كد :213536
مقایسه آماری از دوهفته اخیربورس تهران
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در هفته منتهی به 13 مرداد 1395 به رقم 77883.3 واحد رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته(6 مرداد1395) که رقم 76225.7 واحد بود، 1657.5 واحد افزایش یافت. شاخص فرابورس نیز این هفته کار خود را با ثبت 813.9 واحد پایان داد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته که رقم 799.7 واحد بود، 14.3 واحد افزایش یافت.

به گزارش سایت خبری رازق؛

شاخص بازار اول که در هفته گذشته کار خود را با 53769 واحد به پایان رساند این هفته با رشد 2.8 درصدی به رقم 55266.8 واحد و شاخص بازار دوم با رشد بیش از 1 درصدی به رقم 165820.8 واحد رسید. در این هفته نیز شاهد این بودیم که شاخص قیمت(وزنی- ارزشی) که در پایان هفته گذشته در ارتفاع 27159.7 خاتمه داده بود، با رشد حدود 589 واحدی به سطح 27746.1رسید.

 
هفته اول مرداد از تاریخ 02/05/1395 تا 06/05/1395 
  تغییر بورس  حجم(میلیون سهم)  تعداد معاملات  ارزش معاملات(میلیارد ریال)  شاخص بازار اول  شاخص بازار دوم  شاخص قیمت(وزنی-ارزشی)  تغییر فرابورس  ارزش فرابورس
شنبه 420.8  585  45916  1283  416.79  192.12  151.01  1883 
1شنبه 249.6  732  57154  2514  263.2  29.55  88.99  0.07-  1613
2شنبه  282.6  891  67493  1932  335.4  184.8- 100.79 3.7  3277 
3شنبه 34.56  775  53453  1754  11.4  150  12.3  0.1-  882 
4شنبه 724.7  914  65643  2321  624  899  258  3.2 1187 
مجموع 1712  3897  289659  9804  1650.79  1085.87  611.09  12.1  8842 
 
هفته دوم مرداد از تاریخ 1395/05/10 تا 1395/05/13 
  تغییر بورس  حجم(میلیون سهم)  تعداد معاملات  ارزش معاملات(میلیارد ریال)  شاخص بازار اول  شاخص بازار دوم  شاخص قیمت(وزنی-ارزشی)  تغییر فرابورس  ارزش فرابورس
شنبه   -  -  -  -  -  -  -  -  -
1شنبه 354  1031  73445  2666  401  130- 126  1.9  1403 
2شنبه  67.7  1066  68109  2184  16  332  24  1.8-  1533 
3شنبه  442.3  925  74883  1993  284  1114.7  157  8.4  997 
4شنبه  793.5  888  62622  2196  794  333.8  282  5.8  744 
مجموع  1657  3910  279059 9039  1495  1650.5  589  14.3  4677 
 
بیشترین رشد شاخص بورس در دو هفته گذشته مختص به چهارشنبه 13/05/1395 با رشد 793.49 واحد بود و بیشترین رشد شاخص فرابورس در دو هفته اخیر را در روز سه شنبه 12/05/1395 با رشد 8.4 واحدی به خود اختصاص داد. در این دو هفته شاهد رشد بیش از 4.5 درصدی شاخص بودیم. حجم معاملات در این هفته 3910 میلیون سهم بود که نسبت به هفته گذشته (3897 میلیون سهم) شاهد رشدی بیش از 0.34 درصدی شاهد بودیم. مجموع ارزش معاملات بورس در هفته منتهی به سیزدهم مرداد ماه، 9039 میلیارد ریال که در مقایشه با مجموع ارزش معاملات بورس در هفته منتهی به ششم مرداد ماه که 9804 با کاهش 7.8 درصدی روبرو شد. مجموع ارزش معاملات فرابورس هم در هفته جاری بیش از 4677 میلیارد ریال بود که نسبت به هفته گذشته با کاهش 47 درصدی همراه بود. 
 
بیشترین حجم معاملات در بورس در هفته جاری در روز دوشنبه با بیش از 1066 میلیون سهم و بیشترین ارزش معاملات بورس در هفته مذکور با بیش از 2666 میلیارد ریال را در روز یکشنبه شاهد بودیم. بیشترین حجم معاملات در این هفته را شرکت زامیاد با بیش از 496 میلیون سهم به خود اختصاص داد.
 
  بازار بورس  بازارفرابورس  شاخص قیمت وزنی ارزشی  شاخص بازار اول  شاخص بازار دوم 
هفته اول مرداد 76225.7  799.7  27159.7  53769  164171.5 
هفته دوم مرداد 77883.3  813.9  27746.1  55266.8  165820.8 
 
منبع خبر : تابناک
تعداد بازديد : 316
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.