امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/05/18 - 22:24 كد :213789
اعتراض چینی ها به دلیل اشتباهی بزرگ در طراحی پرچم +عکس
مسئولان برگزاری المپیک ریو در مراسم اهدای مدال یکی از ورزشکاران چینی پرچمی را به اهتزار درآوردند که طراحی درستی نداشت و اعتراض چینی‌ها را به همراه داشت.

به گزارش سایت خبری رازق؛

کمیته برگزاری المپیک ریو 2016 اشتباه بزرگی در طراحی پرچم چین انجام داده است که داد چینی‌ها را در آورد و آنها خواستار عذرخواهی از مسئولان المپیک شدند.

سایت ورزش روسیه خبر داد: در خلال مراسم تکریم یکی از مدال آوران چین در دومین روز المپیک ریو در طراحی پرچم این کشور اشتباهی رخ داده است. پرچم اصلی چین یک ستاره بزرگ دارد که 4 ستاره اطراف آن به صورت دایره وار قرار دارند اما در پرچم به اهتزار درآمده در ریو این چهار ستاره کوچک با شیب ملایم قرار داشتند.

اعتراض چینی ها به دلیل اشتباهی بزرگ در طراحی پرچم +عکس

 

این اقدام مسئولان برگزاری المپیک باعث شد تا چینی‌ها به آنها اعتراض کنند و خواستار عذرخواهی شوند.

پیش از در المپیک 2012 لندن نیز اتفاقی مشابه افتاده بود و پرچم کره جنوبی به جای کره شمالی به اهتزار درآمده بود.

منبع خبر : فارس
تعداد بازديد : 338
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.