امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/05/25 - 19:45 كد :214169
کابرد هواپیماهای پهن‌پیکر جدید در ایران چیست؟
این گزارش با بیان اینکه اگر بویینگ و ایرباس هر دو موفق به اجرای توافق‌شان با ایران شوند ناوگان هوایی ایران بزرگتر از ژاپن ایرلاین، قطر ایرلاین و سنگاپور ایرلاین خواهد شد، مدعی شد: ایران ایر و هیچ‌کدام از ایرلاین‌های ایران قادر نیستند حتی از بخشی از این هواپیماها برای پروازهای داخلی استفاده کنند و آن را پر کنند. برای پروازهای خارجی نیز حتی اگر برخی مسئولان ایرانی جاذبه‌های ایران را در حد مکه نیز در نظر بگیرند باز باید گفت در حقیقت توریست‌ها حاضر نیستند تا زمانی که ایران امنیت لازم را برای آنها تا

به گزارش سایت خبری رازق؛

مجله کامنتری، بعد از لابی‌های موفق توماس پیکرینگ(دیپلمات بازنشسته آمریکایی که در جریان توافق هسته‌ای و توافق ایران با بویینگ نقش لابی‌گر را بازی کرده اما در جلسه استماع مقابل کنگره آن را افشا نکرده است) ، جان کری و تیمش که به بندهای برجام در خصوص اعطای مجوز به ایران برای خرید هواپیماهای مسافربری از ایالات متحده علاقه‌مند هستند، بسیاری در وصف توافق ایران‌ایر برای خرید ۱۰۰ هواپیمای بویینگ به ارزش ۲۵ میلیارد دلار مطالبی را مطرح کردند.


موافقان توافق هسته‌ای می‌گویند ایران نیاز به احیای صنعت هواپیمایی کهنه‌اش دارد. مخالفان معتقدند ایران احتمالا درصدد استفاده از هواپیماهای جدید برای ارسال کمک‌های نظامی به هم‌پیمانانش در منطقه است.

این مجله مدعی شده گفته‌های مقامات ایرانی مبنی بر نگرانی برای ناوگان مسافربری این کشور آشکارا نادرست است.
این مجله در توضیح ادعای خود افزود: دلیل آن این است که با توجه به تقاضای ایران برای خرید ۱۰۰ ایرباس در کنار ۱۰۰ بویینگ در مجموع ۲۰۰ هواپیمای مسافربری پهن‌پیکر خواهد داشت. این در حالی است که در حال حاضر تنها ۴۳ هواپیما در خطوط هوایی ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد که از این تعداد بیش از یک سوم آن هواپیماهای نسبتا کوچک با ۱۰۰ سرنشین است.

این گزارش با بیان اینکه اگر بویینگ و ایرباس هر دو موفق به اجرای توافق‌شان با ایران شوند ناوگان هوایی ایران بزرگتر از ژاپن ایرلاین، قطر ایرلاین و سنگاپور ایرلاین خواهد شد، مدعی شد: ایران ایر و هیچ‌کدام از ایرلاین‌های ایران قادر نیستند حتی از بخشی از این هواپیماها برای پروازهای داخلی استفاده کنند و آن را پر کنند. برای پروازهای خارجی نیز حتی اگر برخی مسئولان ایرانی جاذبه‌های ایران را در حد مکه نیز در نظر بگیرند باز باید گفت در حقیقت توریست‌ها حاضر نیستند تا زمانی که ایران امنیت لازم را برای آنها تامین نکرده به این کشور سفر کنند.

این گزارش در پایان ضمن تکرار ادعای خود در خصوص ناتوانی ناوگان هوایی ایران در استفاده از این هواپیماهای پهن‌پیکر خریداری شده از شرکت‌های هواپیمایی بزرگ جهان ادامه داد: حال سوال اینجاست که ایران چرا به این ۲۰۰ هواپیما نیاز دارد در حالی که ۴۰ هواپیما برای بازارش کافی است؟
انتهای پیام/ن
 
منبع خبر : دانا
تعداد بازديد : 284
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.