امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/06/04 - 22:00 كد :214799
امسال چقدر به ایتالیا صادرات داشتیم؟
آهن و فولاد، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی، مصنوعات ریخته‌گری، پوست حیوانات، آب گرم‌کن، پسته و کف‌پوش از پرطرفدارترین اقلام صادراتی ایران به ایتالیا هستند.

به گزارش سایت خبری رازق؛

ایران طی پنج ماهه آغازین سال جاری معادل 245 میلیون و 190 هزار دلار کالا به ایتالیا صادر کرده است. ایتالیا که معمولا در فهرست شرکای عمده تجاری ایران قرار دارد، در اولین روز شهریورماه سال جاری سیزدهمین مقصد کالاهای صادراتی ایران است و معادل 687 هزار دلار کالای ایرانی به این کشور صادر شده است.

 بر اساس آمارهای رسمی گمرک، اقلام عمده صادراتی ایران به ایتالیا در چهارماهه آغازین سال 95 عبارتند از: «محصولات از آهن یا فولاد غیرممزوج»، «آهن و فولاد غیرممزوج»، «اوره حتی به صورت محلول در آب»، «متانول (الکل متیلیک)»، «موم‌های نفتی و معدنی»، «پلی اتیلن»، «مصنوعات ریخته‌گری از چدن،‌ آهن یا فولاد»، «پوست خام حیوانات از جنس گوسفند و بره»، «آب گرم‌کن‌های زودجوش گازی»، «پلی استیرن»، «مغز پسته» و «کف‌پوش‌ها بجز گبه از پشم یا از موی نرم (کرک) حیوان».

منبع خبر : اقتصاد
تعداد بازديد : 346
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.