امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1395/06/11 - 22:00 كد :215108
افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار/مرغ ۷۹۰۰ تومان شد
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت مرغ در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: نرخ این کالا در حال حاضر در مراکز خرده فروشی ۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

مهدی یوسف‌خانی از افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به چهار روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: امروز پنجشنبه قیمت مرغ زنده در تهران و همچنین در مازندران ۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ آماده به طبخ در عمده‌فروشی درب کشتارگاه، ۷ هزار و ۵۰ تومان است، قیمت این کالا را توزیع درب واحدهای صنفی ۷ هزار و ۲۰۰ و در مراکز خرده‌فروشی سطح شهر، ۷ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت هر کیلوگرم ران مرغ با کمر را نیز ۶ هزار و ۹۰۰ تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ و ۷ هزار و ۹۰۰ تومان عنوان کرد.

یوسف‌خانی اضافه کرد: امروز پنجشنبه قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ بدون کتف ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان و با کتف ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان است.

 

انتهای پیام/ز

منبع خبر : مهر
برچسب ها : مهدی یوسف‌خانی ، رازق ، مرغ ، گرانی ، ماهی 
تعداد بازديد : 330
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.