امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1395/06/15 - 16:04 كد :215372
پیش بینی قیمت گوسفند زنده در عید قربان
ملکی با اشاره به توقف خروج دام از کشور گفت: قیمت هر کیلو دام زنده به صورت تکی 14 هزار تومان است که پیش‌بینی می‌شود قیمت آن تا زمان عید قربان تغییر چندانی نداشته باشد .

به گزارش سایت خبری رازق؛

علی اصغر ملکی ،در خصوص قیمت گوشت در بازار گفت: قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته تغییر نداشته است و مغازه‌دار لاشه گوسفندی را با قیمت هر کیلویی 30 الی 31 هزار تومان خریداری و با قیمت 34 الی 35 هزار تومان به دست مشتری می‌رسانند.

وی در توضیح قیمت دام زنده گفت: قیمت هر کیلو دام زنده 13 هزار تا 13 هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به توقف خروج  دام از کشور گفت: با توجه به در خواست‌های صورت گرفته جلوی خروج دام از کشور گرفته شده و به همین دلیل انتظار می‌رود قیمت این فرآورده دامی افزایش نیابد.
 
ملکی در خصوص قیمت دام در عید قربان گفت: قیمت دام زنده به صورت عمده بین 13 هزار تومان تا 13 هزار و 500 تومان است که با این وجود قیمت تک فروش آن به 14 هزار تومان می‌رسد و قیمت دام زنده برای عید قربان در هفته آینده تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/ز

منبع خبر : میزان
تعداد بازديد : 395
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.