امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/06/22 - 11:09 كد :215789
فعالیت ۱۸ شرکت بازاریابی شبکه‌ای/ وزارت صنعت مرجع ناظر بر فعالیت شرکت‌ها
شبکه‌های بازاریابی اینترنتی مختلف از جمله بخش‌هایی هستند که همواره در ارتباط با آنها نگرانی‌های خاصی وجود دارد و این نگرانی نه تنها در بخش ارائه محصولات، بلکه در حوزه مجوزهای لازم به منظور فعالیت است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

یدالله صادقی - سرپرست امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت - در این زمینه با اشاره به این‌که کلیه فعالیت‌های مربوط به شبکه‌های بازاریابی تحت نظر و کنترل وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد کمیته‌های مختلف در اتاق اصناف چه در پایتخت و چه در استان‌ها عملکرد نظارتی مربوطه را دارند و دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی نیز در این حوزه کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به این‌که شبکه‌های بازاریابی در ایران یکی از شفاف‌ترین سیستم‌های اقتصادی رایج در کشور را به خود اختصاص داده‌اند، بیان کرد: هر یک از بازاریاب‌های این شبکه‌ها شناسایی مشخصی دارند و کالاهایی که از طریق شرکت به آنها فروخته می‌شود و نیز رقم‌های مربوط به خرید و فروش و تخفیف‌های لازم تحت نظارت است و اگر اتفاقی خارج از این چرخه صورت گیرد به عنوان بازاریابی شبکه‌ای تلقی نمی‌شود.

سرپرست امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این‌که این شرکت‌های بازاریابی طبق آیین‌نامه‌های تعریف شده فعالیت خود را انجام می‌دهند، ادامه داد: اگر خلاف آیین‌نامه‌های در نظر گرفته شده فعالیتی انجام گیرد با آنها برخورد شده و مجوز این شرکت‌های بازاریابی ابطال می‌شود.

صادقی با اعلام این‌که ۱۸ شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران فعالیت می‌کنند، افزود: عمده فعالیت این شرکت‌ها در حوزه کالاهای مصرفی همچون مواد غذایی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی است و معمولا در بخش کالاهای سرمایه‌ای و بادوام حضور ندارند.

انتهای پیام/ر

منبع خبر : ایسنا
تعداد بازديد : 366
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.