امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1395/07/12 - 12:43
كد :216947
پر و بال قیمت مرغ چیده شد
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت:از یک ماه گذشته تا کنون نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در مراکز خرده فروشی با کاهش 900 تومانی به 6 هزار و 900 تومان رسید.

به گزارش سایت خبری رازق؛

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 400 تومانی نرخ مرغ در مقایسه با هفته گذشته خبر داد و گفت: از یک ماه گذشته تا کنون نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در مراکز خرده فروشی با کاهش 900 تومانی به 6 هزار و 900 تومان رسید.

 
به گفته وی ران مرغ با کمر 5 هزار و 900 و ران مرغ بدون کمر 6 هزار و 900 تومان است.
 
یوسف خانی در خصوص پیش بینی وضعیت قیمت در ایام محرم بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و افزایش مصرف مرغ با وزن های متوسط و پایین و در مقابل کاهش مصرف خانوار پیش بینی می شود که نرخ مرغ با افزایش قیمتی مواجه نشود.
 
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به توقف عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی اظهار کرد: با توجه به مازاد تولید و کاهش قیمت از ده روز گذشته عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی متوقف شده است.
 
 
 
انتهای پیام/ر
منبع خبر : باشگاه خبرنگاران
تعداد بازديد : 334
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.