امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/08/18 - 16:57
كد :218816
عضو نظام مهندسی ساختمان استان تهران مطرح کرد؛
توزیع نامناسب مراکز جمعیتی و مسکن در کشور/ حمل و نقل ترکیبی باید در اولویت باشد
عضو نظام مهندسی ساختمان استان تهران، گفت: توسعه حمل و نقل ترکیبی و توسعه ناوگان حمل و نقلی باید در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

مهدی روانشادنیا امروز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: امروز روز شهرسازی است و جا دارد این موضوع را متذکر شویم که توزیع مراکز جمعیتی و کاربری‌ها در شهرهای ما توزیع بدقواره‌ای دارد. 

وی ادامه داد: لازم است مراکز جمعیتی با توجه به سیستم‌های حمل و نقلی توسعه یابد. 

مدیر گروه علمی حمل و نقل دانشگاه علوم تحقیقات افزود: در بخش تقاضا در حوزه حمل و نقل، تحلیل سیستم‌ها و ترافیک فعالیت‌هایی علوم و تحقیقات انجام داده و دستاوردهای مناسبی داشتیم. 

روانشادنیا از تحلیل سیستم‌های حمل و نقل کشور توسط علوم و تحقیقات گفت و افزود:‌اولین مشکل حمل و نقل ما در ایران نبود عدالت در حمل و نقل است. اولویت ما ناوگان حمل و نقل شخصی است و کمتر به پیاده‌رو توجه شده است، در حالی که دنیا اولویت با حمل و نقل پیاده است و پس از آن حمل و نقل انبوه، حمل و نقل عمومی و سپس حمل و نقل شخصی از اولویت‌های بعدی قرار دارند. 

وی افزود: ما پل صدر و تونل نیایش را در تهران ساختیم و در واقع مردم را به حمل و نقل شخصی ترغیب کرده‌ایم.

روانشادنیا با بیان اینکه بخش دیگری از مشکلات ما در حمل و نقل، مشکلات فرهنگی است، گفت: زیرساخت‌های ایجاد شده در حمل و نقل، آمایش زیرساخت‌های حمل و نقل، مسائل فرهنگی و مشکلات در این حوزه را تشدید کرده است. 

مدیر گروه علمی حمل و نقل دانشگاه علوم تحقیقات با تأکید بر لزوم تشویق حمل و نقل عمومی بیان کرد: در گام اول، دسترسی به حمل و نقل عمومی همه جا فراهم نیست، به عنوان مثال؛ ایستگاه مترو را در همه جای تهران نداریم؛ از سوی دیگر، ظرفیت حمل و نقل عمومی ما به میزانی نیست که کفاف تقاضا را بدهد.

روانشادنیا توسعه حمل و نقل ترکیبی و اتصال مدل‌های حمل و نقلی به یکدیگر را از اولویت‌ها در توسعه حمل و نقل دانست و گفت: باید راه‌آهن با مترو و یا اتوبوس ترکیب شود و انواع مدل‌های حمل و نقلی به یکدیگر دسترسی مناسب داشته باشند. 

مدیر گروه علمی حمل و نقل دانشگاه علوم تحقیقات گفت: مدل های حمل و نقلی ضمن متنوع شدن در جهت حمل و نقل انبوه حرکت کند. 

وی گفت: با توسعه زیرساخت‌ها باید نرم‌افزارها در جهت توسعه حمل و نقل انبوه مدیریت شود، ضمن آنکه مدیریت یکپارچه نرم افزاری در سیستم حمل و نقل داشته باشیم. 

انتهای پیام/ر

منبع خبر : فارس
تعداد بازديد : 305
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.