امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/08/18 - 20:18
كد :218831
یو‌اس‌ای تودی بررسی‌کرد
کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چقدر هزینه کردند؟
گزارش‌های اخیر حاکی از کاهش میزان هزینه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ نسبت به دوره قبل است که این امر در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

تا به امروز شاهد افزایش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از دوره‌ای به دوره دیگر بوده‌ایم و این روند صعودی تا سال 2012 که «باراک اوباما» و «میت رامنی» به نبرد یکدیگر می‌رفتند ادامه داشت و عدد بزرگی را نشان می داد. اما در انتخابات ریاست جمهوری فعلی میزان هزینه دچار دستخوش کلی شده است.

تخمین جدیدی که از هزینه های نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 صورت گرفته نشان می دهد این انتخابات حدود 2.65 میلیارد دلار هزینه داشته است.

این رقم کاهش هزینه‌های انتخاباتی نسبت به انتخابات سال 2012 میلای که حدود 2.76 میلیارد دلار هزینه داشته را نشان می دهد.

هزینه تبلیغات تلویزیونی نامزد‌ها در رقابت های امسال برای ورود به کاخ سفید، نسبت به سال 2012 کاهش نسبی را نشان می دهد به این دلیل که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات تصمیم گرفت تا به رسانه‌های آزاد، توسعه دیجیتال و توئیتر شخصی خود اتکا کند نه اینکه هزینه‌های هنگفتی برای راه‌های عرفی و قدیمی تبلیغات بپردازد.

البته هیلاری کلینتون هم نسبت به اوباما تبلیغات کمتری انجام داد و هزینه برنامه‌های تلویزیونی خود  رادر مقایسه با انتخابات سال 2012 کاهش داد.

در تاریخ  آمریکا این اولین باری است که هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به هزینه های تبلیغاتی انتخابات دوره قبل آن کاهش پیدا کرده است.

هزینه‌های تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سال 2000 تا 2016

انتهای پیام/ز

منبع خبر : تسنیم
تعداد بازديد : 335
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.