امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : ویژه اصناف
تاريخ انتشار : 1395/08/23 - 15:03
كد :219131
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد
انتخابات میان دوره‌ای برای انتخاب نایب رئیس هشتمین دوره اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و در جریان این انتخابات حسین سلاح ورزی به عنوان نایب رییس انتخاب شد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

در این انتخابات، علی شمس اردکانی، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران، حسین سلاح ورزی، رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد، غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق بازرگانی زنجان و شمسعلی معلم، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، کاندیداها برای نایب رئیسی اتاق بازرگانی ایران بودند که پس از رای گیری از هیات نمایندگان اتاق ایران حسین سلاح ورزی با  ۱۷۸ رای به عنوان یکی از نواب رئیس اتاق ایران انتخاب شد.

حسین سلاح ورزی به غیر از ریاست اتاق بازرگانی خرم آباد یکی از اعضا شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین کمیته ماده ۷۶ است.

پیش از این و بعد از استعفای محسن جلال پور در مرداد ماه امسال از ریاست اتاق بازرگانی ایران و انتخاب غلامحسین شافعی در شهریور ماه به عنوان رئیس جدید اتاق ایران یکی از صندلی های نایب رئیسی اتاق ایران خالی شد که امروز با انتخاب  تکلیف آن مشخص شد.

 

انتهای پیام/ز

منبع خبر : شریان نیوز
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.