امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : بین المللی
تاريخ انتشار : 1395/08/29 - 18:53
كد :219591
تفاوت چهره هیلاری کلینتون قبل و پس از انتخابات +تصاویر
هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده انتخابات آمریکا چهارشنبه شب برای اولین بار پس از اعلام نتیجه انتخابات در انظار عمومی ظاهر شد. او با حضور در یک مراسم خیریه سخنان کوتاهی ایراد کرد. آنچه بیش از هر چیزی جلب توجه میکرد ظاهر هیلاری کلینتون بود. تصاویری که از او در این روز منتشر شده تفاوت چهره او را قبل و بعد از انتخابات به وضوح نشان می دهد.

به گزارش سایت خبری رازق؛


 هیلاری 69 ساله در طول تبلیغات انتخاباتی بسیار سرحالتر به نظر می رسید یا اینکه خود را اینگونه نشان می داد. به نظر می رسد این شکست برای او بسیار سنگین تمام شده چون در بخشی از صحبتهایش گفته بود "فکر نمیکردم به این زودی ها از خانه بیرون بیایم".

قبل از انتخابات
تفاوت آشکار چهره هیلاری کلینتون قبل و پس از انتخابات +تصاویر

تفاوت آشکار چهره هیلاری کلینتون قبل و پس از انتخابات +تصاویر
بعد از انتخابات

تفاوت آشکار چهره هیلاری کلینتون قبل و پس از انتخابات +تصاویر
تفاوت آشکار چهره هیلاری کلینتون قبل و پس از انتخابات +تصاویر

 

انتهای پیام /ز

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران
تعداد بازديد : 334
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.