امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1395/09/24 - 11:45
كد :221534
میوه و تره‌بار ایرانی، برند می‌شود
به منظور تلاش برای برندسازی میوه و تره‌بار ایرانی، دولت به وزیر کشاورزی دستوراتی داده است؛ از جمله برای بهبود بسته‌بندی محصولات صادراتی.

به گزارش سایت خبری رازق؛

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر دولت به محمود حجتی، از وزارت کشاورزی خواسته شده است با همکاری سایر نهادهای مربوط و همکاری استانداران مناطق هدف، برای پیگیری استقرار پایانه‌های صادراتی و حمایت از ایجاد تشکل‌های صادراتی توانمند و نیز بهبود وضعیت بسته‌بندی، بازاریابی و برندسازی محصولات کشاورزی اقدام کند.

همچنین در این ابلاغیه از وزیر جهاد کشاورزی خواسته شده موضوع ساماندهی وضعیت حمل و نقل و تسهیل شرایط ترخیص از گمرکات کشور را نیز پیگیری کند.

 

انتهای پیام/ز

منبع خبر : ایسنا
تعداد بازديد : 254
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.