امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/09/29 - 21:24
كد :221946
از ابتدای سال تا پایان آبان؛
مصرف بنزین در تهران رشد ۴ درصد را تجربه کرد
مصرف بنزین از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه (هشت ماه) در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی ۴ درصدی داشته است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

کرامت ویس کرمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: در این بازه هشت ماهه، مصرف بنزین در تهران رقمی معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود چهار درصد رشد داشته است.
 
وی افزود: امسال با مصرف ٧٧ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده CNG شاهد رشدی یک درصدی بودیم.
 
مدیر پخش منطقه تهران ادامه داد: به دلیل استفاده روزافزون گاز طبیعی در بخش‌های صنعتی، امسال مصرف نفت‌کوره در منطقه تهران ۳۶ درصد کاهش یافت که این نشان‌دهنده رویکرد گسترده مشترکان به جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت مایع است.
 
وی اعلام کرد: با اجرای طرح پیمایش از ابتدای مهرماه پارسال، عرضه نفت‌گاز به ناوگان حمل و نقل دیزلی بر مبنای کارکرد مصرف نفت‌گاز کاهش خیره کننده ۱۴ درصدی داشته است.
 
ویس کرمی، همچنین روند رو به رشد انتقال گاز شهری به روستاهای اطراف تهران را سبب کاهش ۱۶ درصدی نفت سفید در سال ۹۵ اعلام کرد و گفت: حدود ۱۵ هزار مشترک نفت سفید داریم که عمدتا در روستاهای اطراف تهران ساکن هستند.
 
به گفته وی، در هشت ماه امسال میزان فرآورده‌های ارسالی از  چهار باب انبار ذخیره‌سازی سوخت مایع و ال پی جی به هفت میلیارد و ٩ میلیون لیتر رسید که توسط ۲۵۴ هزار دستگاه نفتکش و گازکش حمل و تحویل شده است.
 
بهره برداری از ۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده تا پایان امسال
 
مدیر پخش منطقه تهران در ادامه از بهره برداری ١٠ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در تهران خبرداد و گفت: هم اکنون در منطقه ۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی ٧٩ درصدی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال در چرخه سوخت‌رسانی قرار گیرند.
 
وی افزود: هشت باب از این تعداد، جایگاه عرضه سوخت مایع و ٢ باب جایگاه عرضه سی ان جی است.
 
ویس کرمی ادامه داد: این ١٠ باب جایگاه در قالب همان طرح قدیمی احداث جایگاه است ولی با ابلاغ دستورالعمل طرح احداث جایگاه‌های زنجیره‌ای " برند " از این پس احداث جایگاه در قالب شرکت‌های زنجیره‌ای و صاحب صلاحیت انجام می‌شود.
 
وی، تحقق این طرح را سبب ایجاد یک فضای رقابتی بین برندها اعلام و مشتری‌مداری و طرح تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اهداف شرکت اعلام کرد.
 
مدیر منطقه تهران اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح جایگاه‌های عرضه فرآورده در سطح استان، به ویژه کلان شهر تهران مطابق با معیارها و استانداردهای بین‌المللی گسترش یابد.
منبع خبر : میزان
تعداد بازديد : 285
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.