امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/10/01 - 13:48
كد :222052
رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری؛
سایپا از آخر دوم شد
بنا به گزارشی که طی روزهای اخیر در زمینه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در نیمه اول سال جاری منتشر شده، سایپا به عنوان یکی از دو خودروساز بزرگ کشور از آخر رتبه دوم را کسب کرده است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

گزارش رضایتمندی مشتریان از فروش و خدمات پس از فروش در حالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده که خودروسازان داخلی در مقایسه با وارداتی‌ها جایگاه مناسبی ندارند.

در این راستا در بین شرکت‌هایی که بیش از 10 نمایندگی دارند؛ ایران خودرو به عنوان بزرگترین رقیب سایپا رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. نکته جالب توجه این است که مدیران خودرو به عنوان خودروسازی که تولید خودروهای چینی را در کشور به عهده دارد رتبه دهم را به خود اختصاص داده و دو پله بالاتر از سایپا ایستاده است.

این در حالی است که دارا بودن سهم نزدیک به 40 درصدی سایپا از بازار خودروهای کشور نشان از سطح نامناسب ارائه خدمات به قشر عظیمی از خودروسواران کشور دارد.

این گزارش در حالی منتشر شده که مدیر عامل سایپا به تازگی اقدام به تغییر مدیرعامل سایپا یدک کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد مدیران سایپا نیز از وضعیت ارائه خدمات پس از فروش در مجموعه شان رضایت نداشته و این تغییر با هدف بهبود ارائه خدمات به مشتریان صورت گرفته است.

رتبه دوازدهم سایپا در ارائه خدمات پس از فروش در حالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده که اقتصاد آنلاین طی ماه های اخیر گزارش ها و انتقادات بسیاری در زمینه ارائه خدمات پس از فروش این شرکت از مخاطبان خود دریافت کرده که در روزهای آینده بیشتر به آن خواهد پرداخت.

خدمات پس از فروش خودرو

خدمات پس از فروش خودرو

 

انتهای پیام/ز

منبع خبر : اقتصاد آنلاین
تعداد بازديد : 358
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.