امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اجتماعی
تاريخ انتشار : 1395/11/12 - 16:17
كد :225171
معتبرترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۶
اپل، گوگل و مایکروسافت در صدر معتبرترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۶ هستند.

به گزارش سایت خبری رازق؛

مجله فوربس هر ساله معتبرترین برندهای دنیا را معرفی می‌کند که بر این اساس با ارزش‌ترین برندهای سال 2016 را معرفی کرده است.

معتبرترین برندهای دنیا در سال 2016 را بشناسید:

اپل با ارزشی معادل ۱۵۴ میلیارد و یکصد میلیون دلار باارزش‌ترین برند دنیا است.

گوگل با ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار دومین مارک با ارزش جهان در سال ۲۰۱۶ است.

مایکروسافت با هفتاد و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در رتبه سوم باارزش‌ترین برندها جای گرفته است.

کوکاکولا با ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در رتبه چهارم برندهای با ارزش جهانی قرار دارد.

فیس بوک با ۵۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در رتبه پنجم با ارزش‌ترین مارک‌های جهان قرار گرفته است.

تویوتا که یکی از بزرگترین خودروسازان جهان است بعد از پنج برند آمریکایی در رتبه ششم قرار گرفته و دارای ارزشی معادل ۴۲ میلیارد و یکصد میلیون دلار است.

ای بی ام با ارزش ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در رتبه هفته با ارزش‌ترین برندهای جهان قرار گرفته است.

دیزنپ با ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در رتبه هشتم با ارزش‌ترین برند‌های جهان قرار دارد.

مک دونالد با ارزشی معادل ۳۹ میلیارد و یکصد میلیون دلار در رتبه نهم قرار دارد.

جنرال الکتریک در سال ۱۸۹۲ میلادی با ادغام دو شرکت ادیسون الکتریک و تومسون (هوستون الکتریک) تاسیس شده است. این مارک اکنون با ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار هنوز هم در میان ده شرکت با ارزش دنیا قرار دارد.

سامسونگ بعد از برند تویوتا که در رتبه ششم باارزش‌ترین‌ها قرار دارد، برند دیگر آسیایی است که در میان پانزده برند برتر جهان جای گرفته است. ارزش این برند ۳۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

آمازون که توسط جف بزوس در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد، ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد که رتبه دوازدهم با ارزش‌‌ترین برند جهان را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است.

بی ام دبلیو اولین شرکت آلمانی و اروپایی است که در لیست فوربس موفق شده با ارزشی معادل ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار در رتبه چهاردهم با ارزش‌ترین برند‌ها در سال ۲۰۱۶ قرار گیرد.

لویز ویتون شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی به اختصار LV دیگر شرکت اروپایی است که با ارزش ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در رتبه نوزدهم با ارزش‌ترین برندهای جهان قرار گرفته است.

مرسدس بنز دومین شرکت آلمانی است که با ارزش ۲۶ میلیارد دلار در رتبه بیستم باارزش‌ترین برند‌های جهان قرار گرفته است.

تبدیل شدن یک محصول به برند همه ماجرا نیست، "برند ماندن” در طول سال‌های متمادی و حفظ قدرت رقابت با رقبا بخش دیگر حکایت برند بودن یک محصول است.

 

انتهای پیام/ز

منبع خبر : نامه نیوز
تعداد بازديد : 400
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.