امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/12/01 - 23:05
كد :226657
اطلاعات اولیه برای راه اندازی استارتاپ
هر سال شاهد آغاز به کار کردن هزاران استارتاپ در سطح جهان هستیم. هر کدام از این استارتاپ ها با ایده ای وارد بازار می شوند و گویا حسی به آن ها می گوید که ایده آن ها قرار است دنیا را متحول کند و راه حلی برای مشکلی که هم اکنون افراد بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند، فراهم آورد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

با بررسی اتفاق هایی که در گذشته روی داده است و مرور استارتاپ های مختلف می توان نتیجه گرفت که در بسیاری از موارد یکی از عواملی که منجر به شکست استارتاپ ها شده است، عدم انجام تحقیقات بازار توسط موسسین بوده که سبب شده است تا کارها مطابق پیش بینی های صورت گرفته، پیش نروند. آیا بهتر نبود قبل از شروع هر نوع استارتاپ و ورود به بازار، داده های قابل اتکایی جمع آوری می شد؟

 به نقل از وبسایت  مارکت گرافی، فقط استارتاپ هایی که داده قابل اتکاء قابل توجهی داشتند و با تکیه بر آن ها وارد بازار شدند تا ایده کسب و کار خود را پشتیبانی کنند، توانسته اند تا به مرحله بعدی برای انجام کسب و کاری موفق راه پیدا کنند. جمع آوری این داده های ارزشمند، تصویری واضح و شفاف از شرایط بازار برای آن استارتاپ فراهم می کند. صاحبان آن استارتاپ با استفاده از این داده ها می توانند ایده خود را ارزیابی کنند و متوجه شوند که ایده آن ها تا چه میزان برای مشکل مصرف کنندگان مفید است. آیا افرادی در جامعه هستند که از این ایده پس از معرفی به بازار استقبال کنند؟

منبع خبر : اقتصاد آنلاین
تعداد بازديد : 307
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.