امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/12/02 - 07:21
كد :226670
به دلیل افزایش قیمت رخ داد
کاهش 30 درصدی تقاضا برای خرید گوشت
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: به دلیل افزایش قیمت 10 هزار تومانی گوشت گوسفندی طی مدت اخیر تقاضا برای خرید آن 30 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

علیرضا ملکی  افزود: البته این کاهش مصرف تنها در حوزه گوشت گوسفندی نبوده بلکه کاهش مصرف در تمامی حوزه‌های بازار بوده زیرا مردم توان خریدشان کمتر شده است.
وی همچنین اضافه کرد: تغییری در قیمت گوشت گوسفندی ایجاد نشده و فعلا قیمت آن برای مغازه‌دار بین 35 و 36 هزار تومان است و برای عرضه به مشتری نیز بین 38 تا 39 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل گرانی گوشت قرمز کمبود این ماده غذایی در بازار بوده است و بنابراین ستاد تنظیم بازار برنامه‌ریزی کرده است تا تجار بتوانند واردات داشته باشند.
ملکی گفت: قرار است که واردات گوشت قرمز از استرالیا و آسیای میانه انجام شود که اگر این واردات صورت بگیرد بسته به میزان این گوشت وارداتی قیمت آن در بازار تغییر کرده و احتمال کاهش قیمت آن وجود خواهد داشت.

منبع خبر : نسیم آنلاین
تعداد بازديد : 393
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.