امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/12/11 - 15:07
كد :227483
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان؛
بازار البسه ایران در اختیار ترک‌ها / عرضه پوشاک ارزان قیمت هدف نمایشگاه‌های بهاره
ایران یکی از تولیدکنندگان البسه در سطح گسترده بوده اما به دلیل حمایت نشدن بنگاه‌های تولیدی از سوی دولت دیگر جایی برای عرضه محصولات داخلی باقی نمانده است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

مجتبی درودیان در ارتباط با وضعیت بازار با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال اظهار کرد: با توجه به وضعیت تولید تولیدکنندگان و ظرفیت آن‌ها بازار در وضعیت خوبی قرار داشته و به نیاز بازار به صورت کامل تامین شده است. 

 
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با اشاره به واردات بی رویه لباس‌های ترک به ایران، گفت: واردات بی‌رویه اجناس ترک همچنان به کشور ادامه دارد و این امر باعث شده تعداد زیادی از واحدهای تولیدی کشور تعطیل و کارگران زیادی بیکار شوند.
 
وی افزود: ایران خود یکی از تولیدکنندگان البسه در سطح گسترده بوده اما به دلیل حمایت نشدن بنگاه‌های تولیدی از سوی دولت و پرداخت تسهیلات توسط دولت‌های همسایه به خصوص ترکیه به تولید کنندگان البسه این کشور، کشورمان از اجناس ارزان و وارداتی ترک لبریز شده و دیگر جایی برای عرضه محصولات داخلی باقی نخواهد ماند. 
 
  درودیان با بیان این که اجناسی که از کشور ترکیه وارد ایران می‌شود به دلیل ارزان بودن این محصولات توان رقابت را از تولیدکنندگان ایرانی گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: اجناسی که از کشورهای همسایه به خصوص  ترکیه وارد ایران می‌شود به دلیل ارزان بودن دارای سود بالا بوده اما مشاهده می‌شود که برخی عرضه‌کنندگان برای سودجویی بیشتر این اجناس را با چند برابر قیمت به مشتریان عرضه کرده و حدود 100 تا 200 درصد سود برای این محصولات در نظر می‌گیرند.
 
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، اظهار کرد: مغازه‌دارانی که از برگزاری این فروشگاه‌ها گله‌مند بوده اند همان‌هایی هستند که چیزی حدود 20 میلیون تومان برای اجاره هرماه مغازه خود پرداخت می‌کنند پس برگزاری همچین نمایشگاه‌هایی به واحدهای عرضه کننده آسیبی نمی‌رساند از سوی دیگر اجناسی که در این نمایشگاه‌ها فروخته می‌شود همان اجناسی است که افراد از مغازه‌ها تهیه می‌کنند.
 
وی در انتها خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها عرضه محصولات از تولید به مصرف بوده و تولیدکنندگان با توجه به پرداخت مزد کارگران اقدام به در اختیار گذاشتن این محصولات به متقاضیان برای حضور در نمایشگاه‌های بهاره می‌کند و حاصل برگزاری این نمایشگاه‌ها عرضه محصولات در مغازه‌ها با قیمت پایین و نزدیک به این نمایشگاه‌ها خواهد بود.
 
انتهای پیام/ز
تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 309
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.