امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/12/21 - 12:15
كد :228279
نایب رئیس اتحادیه پوشاک:
فروش لباس عید ۳۰ درصد کاهش یافت!/ پاساژها پر از جمعیت است، مردم برای تفریح به بازار می‌آیند!
عرب گفت: مغازه دار حاضر است برای خالی کردن انبار خود جنس‌هایش را ارزانتر از سال گذشته عرضه کند، اما بازهم خریداری ندارد. کیفیت لباس‌های عرضه شده در نمایشگاه های بهاره بسیار پایین است

به گزارش سایت خبری رازق؛

محمد حسین عرب، نائب رئیس اتحادیه پوشاک در رابطه با بازار پوشاک شب عید گفت: بازار اوضاع بسیار نامناسبی دارد، به جرأت می‌توانم بگویم که با وجود این که تولیدکننده نتوانسته به هیچ عنوان افزایش قیمتی را بر روی اجناس خود اعمال کند اما متأسفانه فروش تا 30 درصد کمتر از سال گذشته بوده است.

وی افزود: حتی برخی حاضر هستند برای خالی کردن انبار خود جنس‌هایشان را از سال گذشته نیز ارزانتر بفروشند اما در واقع رکود مطلق بازار پوشاک شب عید را در برگرفته و فروش اوضاع مناسبی ندارد.

عرب اظهار داشت: پاساژها پر از ازدحام جمعیت است اما انگار مردم تنها برای تفریح به بازار می آیند و هیچ خریدی ندارند، در حقیقت می توان گفت پاساژها پر از جمعیت و مغازه های آن خالی از خریدار است.

نائب رئیس اتحادیه پوشاک در پایان گفت: یک موضوع دیگر که موجب کاهش خرید شده نمایشگاه های بهاره ای است که اتفاقا هم کالاهای عرضه شده در آن بسیار بی کیفیت و پایین است اما همین که اسم نمایشگاه بهاره بر روی آن است و قیمت هایش بسیار پایین است موجب شده تا توجه مردم به آن جلب شود.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان تولیدکننده و یک کارشناس حوزه پوشاک اگر بخواهم بر روی کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه های بهاره نظر بدهم می گویم که به هیچ عنوان کیفیت لباس های این نمایشگاه ها چه به لحاظ رنگ و طرح و چه به لحاظ کیفیت پارچه و نوع دوخت اصلا مناسب نیست.

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 313
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.