امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/12/23 - 07:12
كد :228477
رئیس اتحادیه جایگاه‌‌داران سوخت:
ادعای وزارت نفت مبنی بر رفع دغدغه جایگاه‌داران خلاف واقع است
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت از بی‌اعتنایی وزارت نفت به دغدغه‌های جایگاهداران درباره طرح برندینگ انتقاد کرد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور در واکنش به سخنان روز گذشته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که از رفع دغدغه جایگاه‌داران در خصوص اجرای طرح برندینگ خبر داده بود، در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اعلام رفع دغدغه جایگاهداران دروغ است و نه تنها دغدغه‌های ما رفع نشده، بلکه با نحوه برخورد مسئولان شرکت ملی پخش و بی‌اعتنایی مسئولان وزارت نفت، جایگاهداران به دنبال تجمع در آستانه نوروز بودند که ما در اتحادیه جلوی اینچنین اقداماتی را گرفته‌ایم تا مردم در آستانه نوروز و تعطیلات عید دچار مشکل نشوند.
وی افزود: اما اولتیماتوم سه ماهه جایگاهداران برای کاهش پلکانی ظرفیت عرضه سوخت در سه نوبت پایان فروردین، پایان اردیبهشت و توقف کامل عرضه سوخت در پایان خرداد 96 در صورت عدم توقف طرح برندینگ و تعیین تکلیف کارمزدها همچنان پابرجاست.
حاج محمدرضا با بیان اینکه «ما این موضوع را به اطلاع تمامی نهادهای نظارتی و امنیتی رسانده‌ایم»، گفت: وقتی از تمامی شهرستان‌های کشور به اتحادیه مراجعه می‌کنند و خواهان تعیین تکلیف خود هستند و جایگاهداران در تمام کشور نسبت به اجرای این طرح معترضند و از طرفی دیگر مسئولان مربوطه در وزارت نفت و شرکت ملی پخش، گوش شنوایی ندارند، این موضوع می‌تواند در عرضه بنزین که با زندگی روزمره مردم سر و کار دارد، ایجاد اختلال کند.وی ادامه داد: این کار شرکت ملی پخش خلاف قانون است، ما با این شرکت قرارداد داریم و باید به قراردادهای خود پایبند باشد و نمی‌تواند این قراردادها را به غیر واگذار کند.
رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به برگزاری دو جلسه در هفته گذشته با حضور مسئولان شرکت ملی پخش گفت: در این دو جلسه که نمایندگان زیادی از استان‌های مختلف برای حضور در آن به تهران آمده بودند، دغدغه‌های جایگاهداران اعلام شد، اما توجهی به دغدغه‌ها نشد و تنها با اذعان به اینکه پیوستن به طرح برندینگ اجباری نیست، دغدغه‌ها رفع نمی‌شود.وی افزود: می‌گویند پیوستن به طرح برندینگ و زیر پوشش یک برند رفتن اجباری نیست اما وقتی پیگیر اجرای مصوبه تغییر نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری می‌شویم می‌گویند این کار در قالب برندینگ انجام می‌شود، یعنی به هر روش می‌خواهند جایگاهدار را مجبور به پیوستن به این طرح کنند که این درست نیست و ما این موضوع را رد کرده‌ایم.حاج محمدرضا تصریح کرد: چند روز دیگر سال 95 تمام می شود اما هنوز مسئله کارمزدهای سال 95 مشخص نشده و هر بار که می‌گوییم جواب درستی به ما نمی‌دهند.رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور با بیان اینکه «متأسفانه به جای پاسخگویی، جایگاهداران را در وضعیت زمین و هوا و بلاتکلیفی نگه داشته اند، گفت: ما اعلام کرده‌ایم اگر به موضوع کارمزدها و توقف طرح برندینگ توجهی نشود، شاهد کاهش ظرفیت عرضه سوخت و سپس توقف آن در بهار 96 خواهیم بود.

منبع خبر : روزنامه کیهان
تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 293
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.