امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1395/12/23 - 14:16
كد :228515
قیمت ماهی سُرخورد+ جدول قیمت
با توجه به نزدیکی به ایام نوروز عرضه انواع ماهی در بازار افزایش یافته و با وجود افزایش تقاضا شاهد کاهش 5 درصدی قیمت انواع ماهی در بازار هستیم.

به گزارش سایت خبری رازق؛

در حالی که به شب عید و چهارشنبه سوری نزدیک می‌شویم مصرف ماهی براساس رسوم هر ساله در این شب نیز به نسبت افرایش می‌یابد .

 
علاوه بر این خنک شدن هوا نیز موجب افزایش تقاضای مشتریان در بازار انواع ماهی آزاد و پرورشی می‌شود.
 
در این رابطه مهدی یوسف‌خانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار میزان در خصوص تغییرات قیمت ماهی با نزدیکی به عید نوروز گفت: با توجه به افزایش عرضه ماهی آزاد و پرورشی در میادین شاهد کاهش 5 درصدی قیمت انواع ماهی در بازار هستیم.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: بیشترین تغییر قیمت در میان ماهی‌های پرورشی مخصوصا قزل‌آلا بوده که از 15 هزار به 13 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
 
به علاوه هر کیلو ماهی سالمون از 17 هزار به 15 هزا و هر کیلو ماهی سفید از 45 هزار به 35 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
 
قیمت ماهی سُرخورد+ جدول قیمت
 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 328
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.