امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1395/12/24 - 14:14
كد :228618
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی:
گوشت گوسفند چقدر ارزان شد؟
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این نوع گوشت طی دو هفته اخیر هزار تومان کاهش یافته است،گفت: دام به اندازه کافی در بازار وجود دارد و کمبودی نداریم .

به گزارش سایت خبری رازق؛

علی اصغر ملکی وضعیت بازار گوشت را آرام توصیف کرد و اظهارداشت: طی یک الی دو هفته اخیر قیمت گوشت گوسفندی حدود هزار تومان کاهش یافته است.  

وی ادامه داد: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مغازه دار ۳۴ تا ۳۵ هزارتومان و برای مصرف کننده ۳۸ هزارتومان است.  

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره اینکه چه پیش بینی برای وضعیت بازار در روزهای آینده دارید؟، تصریح کرد: ما طی روزهای آینده هیچ تغییری در شرایط بازار حس نخواهیم کرد و هر اتفاقی که باید می‌افتاد، افتاده است؛ از روز چهارشنبه مردم کم کم تهران را ترک می‌کنند و شهر خلوت می‌شود.  

ملکی با بیان اینکه دام به اندازه کافی وجود دارد، گفت: ما هیچ کمبودی در این زمینه نداریم ضمن اینکه بازار هم رونقی ندارد.

 

انتهای پیام/ز

منبع خبر : مهر
تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 327
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.