امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1395/12/25 - 20:17
كد :228749
وزارت ارتباطات اعلام کرد
شماره خدمات دهی اپراتورها در ایام نوروز
وزارت ارتباطات از تشکیل ستاد نوروزی حوزه ICT به منظور خدمات‌رسانی و پاسخگوئی بهتر و مناسب‌تر به مشترکین اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در ایام نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

علی‌اصغر عمیدیان با اشاره به اینکه این ستاد با حضور نمایندگان رگولاتوری، اپراتورهای تلفن همراه و شرکت مخابرات ایران تشکیل شده است، گفت: براساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اپراتورهای تلفن همراه موظف شده‌اند با برنامه‌ریزی مناسب در ایام نوروز به ویژه در جاده‌های پر تردد و نقاط سیاحتی و زیارتی مسافرپذیر نسبت به بهبود وضعیت شبکه و خدمات و همچنین افزایش ظرفیت با استفاده از ایستگاههای متحرک اقدام کنند.

وی افزود: پیش‌بینی کشیک‌های نوروزی در تمامی بخشهای فنی، نگهداری، تجاری، توسعه، فروش و پشتیبانی برای ارائه خدمات مناسب مشترکین و حضور مستمر در دفاتر و نقاط پاسخگوئی در کل کشور با اولویت مکانهای پر تردد توریستی، زیارتی و سیاحتی نیز از مواردی است که اپراتورها ملزم به اجرای آن هستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در ایام نوروز مصرف خدمات صوتی، پیامکی و اینترنت مشترکین نسبت به روزهای عادی افزایش می‌یابد، تصریح کرد: بر همین اساس اپراتورهای تلفن همراه موظف شده‌اند برنامه‌های ویژه‌ای را برای تخصیص ظرفیت مناسب و مدیریت خدمات داشته باشند که البته این موضوع از چند ماه قبل در دستور کار اپراتورها قرار گرفته و با شناسائی نقاط مرتبط برای بهبود و افزایش ظرفیت و خدمات اقدام کرده‌اند.

عمیدیان افزود: در اپراتور همراه اول شماره 9990 برای مشترکین این اپراتور و شماره 09129990 برای مشترکین سایر اپراتورها، در اپراتور ایرانسل شماره 700 برای مشترکین ایرانسلی و شماره 09377000000 برای مشترکین سایر اپراتورها و در اپراتور رایتل شماره 200 برای مشترکین این اپراتور و شماره 09202000000 برای مشترکین سایر اپراتورها و در اپراتور تالیا شماره 09329999 برای مشترکین این اپراتور و شماره 09329999000 برای مشترکین سایر اپراتورها و خط ثابت 8173 بعنوان کانال‌های ارتباطی مردم جهت پاسخگوئی تعیین شده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: سامانه تلفنی 195 و پایگاه اینترنتی www.195.ict.gov.ir نیز برای دریافت نظرات مردم و ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین در ایام نوروز فعال می‌باشد.

رئیس رگولاتوری با اشاره به احتمال افزایش وقوع حوادث در ایام نوروز از مردم تقاضا کرد از تماسهای بی‌مورد و غیرضروری با شماره‌‌های امدادرسانی، فوریتی و اطلاع‌رسانی شامل 112 هلال احمر، 110 فوریت‌های پلیسی، 120 راهنمائی و رانندگی، 115 فوریتهای پزشکی، 125 آتش‌نشانی و 141 اطلاعات جاده‌ها پرهیز کنند تا کارکنان این بخشها بتوانند با استفاده از این خطوط ارتباطی، خدمت‌رسانی بهتری به مردم داشته باشند.

منبع خبر : فارس
تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 379
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.