امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : آخرین خبر
تاريخ انتشار : 1395/12/28 - 21:30
كد :229020
نتیجه آخرین دیدار فوتبال باشگاهی ایران در سال 95
آخرین بازی باشگاهی فوتبال ایران در لیگ دسته اول، با نتیجه مساوی بین پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

به گزارش سایت خبری رازق؛

دیدار دو تیم پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان یکی از بازی‌های معوقه لیگ دسته اول بود که امروز در شهر جم بوشهر برگزار شد که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

این آخرین بازی باشگاهی در لیگ دسته اول در سال 95 بود. شاگردان مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی در صورتی که می‌توانستند در این بازی خانگی پیروز شوند، به صدر جدول می‌رسیدند و سپیدرود را به رده دوم می‌رساندند، اما این تساوی باعث شد پارس جنوبی با 49 امتیاز در مکان سوم جدول لیگ دسته اول باقی بماند.

تیم نفت مسجدسلیمان هم با این مساوی در رده‌های پایین جدول باقی ماند. به این ترتیب در پایان سال 95 سپیدرود رشت با 51 امتیاز در رده اول جدول قرار دارد، گل‌گهر سیرجان با 50 امتیاز دوم است و پارس جنوبی هم در مکان سوم قرار دارد.

دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ دسته اول دهم فروردین 1396 برگزار می‌شود.

منبع خبر : فارس
تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 267
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.