امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1396/01/05 - 17:59
كد :229225
رئیس اتحادیه میوه و سبزی مطرح کرد؛
انتقاد از نحوه توزیع میوه شب عید/ دلالان وارد بازار شدند
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از ورود دلالان به بازار میوه شب عید خبر داد و گفت: همین امر باعث افزایش قیمت میوه شد.

به گزارش سایت خبری رازق؛

حسین مهاجران افزود: امسال به دلیل اینکه مقداری از پرتقال شرق مازندران را سرما زده بود، ما در ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید خوب عمل نکردیم.

وی ادامه داد: تعطیلی میادین میوه و تره بار و تردد نکردن کامیون‌ها فضا را برای دلالان میوه باز کرد و باعث افزایش قیمت پرتقال شد.

مهاجران تصریح کرد: پرتقال مصری هر کیلو ۱۰ هزار تومان و پرتقال سرمازده ترکیه هر کیلو ۶ هزار تومان در ظرف‌های ایرانی وجود دارد.

وی تاکید کرد: سردخانه‌های غرب کشور مملو از سیب است و باید این محصولات را به بازار عرضه کنند تا قسمت سیب کاهش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تصریح کرد: قیمت جهانی تمام شده موز ۳۲۰۰ تومان است و یک ماه قبل از عید ۱۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

وی تاکید کرد: ۴ عامل توزیع میوه ذخیره شب عید در میادین به خوبی عمل نکردند و همین امر باعث بروز تخلف در سطح کشور شد ضمن اینکه اگر واحدی اقدام به گران فروشی کند و تخلف آن محرز شود پروانه آنها باطل می‌شود.

مهاجران ادامه داد: بازرسان اتحادیه صنف شکایت‌ها را در سطح شهر پیگیری می‌کنند و در صورت تخلف به تعزیرات معرفی می‌کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار با اشاره به تعداد اندک بازرسان اصناف گفت: برای نظارت علاوه بر بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات هم نقش دارند و بازرسین ما در سطح شهر محدود به ۶ تا ۷ نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه از ۵ فروردین میوه در میادین میوه و تربار عرضه می‌شود، گفت: با توزیع میوه در میادین میوه و تره بار بازار آرام می‌شود و با ورود میوه‌های نوبرانه و ملون حجم خرید میوه زمستانه کم می‌شود.

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 473
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.