امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اقتصادی
تاريخ انتشار : 1396/01/14 - 21:10
كد :229638
ایرانی‌ ها در ایام نوروز چقدر بنزین مصرف کرده‌اند؟
در ۱۳ روز ابتدایی سالجاری در مجموع ۱ میلیارد و ۱۱۴ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که با توجه به آمار بدست آمده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میزان مصرف با رشد ۵. ۵ درصدی مواجه شده است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

 در ۱۳ روز ابتدایی سالجاری در مجموع ۱ میلیارد و ۱۱۴ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که با توجه به آمار بدست آمده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میزان مصرف با رشد ۵. ۵ درصدی مواجه شده است.


به طور میانگین در ایام عید نوروز ۱۳۹۶، روزانه ۸۵. ۷ میلیون لیتر بنزین در کشور مورد مصرف قرار گرفته که این میزان در سال گذشته ۸۱. ۲ میلیون لیتر بوده است.

بررسی‌ها نشان از آن دارد که بیشترین حجم مصرف به میزان ۱۰۲. ۴ میلیون لیتر در روز ۱۲ فروردین به ثبت رسیده و این در حالی است که در تاریخ ۱۰ فروردین و هفت فروردین نیز حجم قابل توجهی بنزین در کشور مورد استفاده قرار گرفته که به ترتیب ۹۵. ۴ و ۹۰. ۱ میلیون لیتر بوده است.

ناگفته نماند که کمترین میزان مصرف در روز ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت به میزان ۶۷. ۷ میلیون لیتر بوده است.
منبع خبر : میزان
تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 332
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.