امروز
twitter facebook telegram google plus instagram
گروه خبري : اخبار ویژه
تاريخ انتشار : 1396/01/27 - 12:47
كد :230734
قائم مقام اتحادیه پوشاک ؛
افزایش ۱۰ درصدی قیمت پوشاک/ فروش ایام عید ۱۰ درصد کاهش داشت
صدق آمیز گفت: حراج از آذرماه سال ۹۵ آغاز شد که میزان آن به نسبت سال قبل ۱.۵ برابر بود که این افزایش میزانِ حراجی‌ها که با مجوز اتحادیه هم صورت می گیرد نشان دهنده اوضاع نامناسب تولیدکنندگان و فروشندگان صنف پوشاک است.

به گزارش سایت خبری رازق؛

محمد جواد صدق آمیز، قائم مقام اتحادیه پوشاک در و در رابطه با بازار پوشاک پیش از عید امسال بیان داشت: با توجه به پیگیری های مبارزه با قاچاق پوشاک خوشبختانه سهم تولید داخلی در بازار پوشاک حدود 3 تا 5 درصد افزایش داشته که این اتفاق خوبی برای تولیدکنندگان داخلی به شمار می رود هر چند که هنوز هم کفه ترازوی سهم بازار به سمت کالاهای وارداتی است.

وی افزود: البته هر چند که افزایش سهم 3 تا 5 درصدی در بازار داشتیم اما متأسفانه فروش به دلیل استمرار رکود اقتصادی کشور و کمتر شدن توان خرید مردم نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد کاهش داشت، که البته این کاهش در حالی صورت گرفت که فروش در روزهای پیش از عید سال 95 نیز کمتر از میزان پیش بینی شده بود بنابراین باز هم آمدن نوروز 96 هم نتوانست حل کننده مشکلات این صنف باشد.

صدق آمیز بیان کرد: حراج هم از آذرماه سال 95 آغاز شد که میزان آن به نسبت سال قبل 1.5 برابر بود که این افزایش میزانِ حراجی‌ها که با مجوز اتحادیه هم صورت می گیرد نشان دهنده اوضاع نامناسب بازار و تولیدکنندگان و فروشندگان صنف پوشاک است زیرا حراج می گذارند تا جنس های انباشته شده در انباری ها به فروش برود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه فروش کم و اجاره مغازه ها بسیار بالا است و این یکی از مشکلات اصلی صنف پوشاک است به طوری که برخی مغازه ها در نقاطی از شهر تهران هستند که برای هر متر مغازه یک میلیون اجاره می دهند و این یعنی چیزی حدود دو برابر اجاره ای که فروشگاه لویی ویتون در شانزلیزه پاریس می دهد.

 

 

انتهای پیام/ز

تلگرام ما

اول خبر | خبر امروز
تعداد بازديد : 292
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
گزارش
روحانی
سکوت روزنامه دولت درباره تعطیلی، تشدید رکود و افزایبش نرخ بیکاری دو سال بعد از برجام!
22 دو راه پولدار شدن
اگر می‌خواهید پولدار شوید این توصیه‌ها را جدی بگیرید
پیشخوان روزنامه
c5a1ade9f2fd4a60b30233d28b96175c.jpg
آخرین اخبار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات شماره1 تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات
معرفی بازارچه رازق
سايت اقتصادي و بازار رازق براي حمايت از كالاي ايراني و همچنين توليدات داخلي بازارچه اينترنتي رازق را طراحي كرد تا همه توليد كننده ها بتوانند بدون واسطه محصولات خود را عرضه كنند.
در بازارچه رازق تمامي صنف ها تعريف شده است و توليد كننده ها با ثبت نام در سايت و پر كردن مشخصات در صنف مورد نظر و همچنين بر روي نقشه ايران تعريف خواهند شد.
بازارچه اینترنتی رازق به عنوان اولین حامی تولیدات داخلی کشور قصد دارد بطور شبانه روز اطلاعات مورد نظر را تکمیل و همچنین نسبت به اضافه کردن دیگر صنف ها اقدام نماید.
شركت ها و توليد كنندگان برتر هم مي توانند در بهترين فضاي ممكن تبليغات خود را ارائه كنند كه قطعا بخاطر وجود همه بازاري ها و توليد كنندگان داخلي بهترين نتيجه را خواهند گرفت.